Ik heb hier een heel pakket boeken liggen, van diverse schrijvers en titels: Anne Rivers-Siddon Het hart van het eiland Boek is in zeer goede staat, vraagprijs 2 euro excl.verzendkosten Valerie Blumenthal De nacht gaat voorbij Boek is in zeer goede staat Nicholas Evans De rookspringer Boek is in heel goede staat Kimberly Cates De Ierse Vallei Boek is in zeer goede staat Van de schrijfster Nora Roberts: De zoektocht De ooggetuige Eerbetoon De complete Magische Donovans - Deel 2 Anastasia en Liam Een fonkelend spoor Geboren in Schande Het complete Stanislaski kwartet deel 2 - Alex, Freddie en Lindsay (is gelezen, mag weg voor 2 euro) Het complete Stanislaski kwartet deel 3 - Nikolai en Kate Tranen van de maan Het complete Vorstendom Cordina deel 1 Het complete Vorstendom Cordina deel 2 Van Georgia Bockhoven (voormalige bibliotheekboeken) Hardcover boeken Liefde om voor te leven Waar liefde sluimert Elizabeth Lowell Paperback in zeer goede staat Vurige onschuld Beatrice Small Paperback in zeer goede staat Drie vrouwenharten Eloisa James Hardcover boek in zeer goede staat De geur van de nacht Het boek Perfecte Vrouwen van Olivia Goldsmith Boek is in perfecte staat, paperback Hardcoverboek Shopaholic & baby van Sophie Kinsella Boek is slechts 1x gelezenen in onberispelijke staat Hardcover boek van Ietje Liebeek-Hoving Titel: Hester Landau. Boek is in zeer goede staat. Hardcover trilogie van Margreet Wages (voormalig bibliotheekboek) Titel: Een beschermende Kring met daarin de drie boeken: Maar dan begint het pas Het teken aan de wand Ontspoorde toekomst Hardcover boek van Julia Burgers-Drost Titel: Een hart moet beslissen In zeer goede staat Van Danielle Steel: Hardcover (voormalige bibliotheekboeken, zijn gelezen en uiteraard niet alleen door mij) Prijs der liefde Gravin Zoya Kaleidoscoop Hardcover Juwelen Paperback Tweede kans Geheimen Van Leni Saris: In zeer goede staat: Eendagsbloemen En zo begon het Festival in Luzern Gelezen: Tamara wie ben je? Kern van kristal De wingerdrank Februarigoud Toen kwam jij, Annemarie Echo in de wind Als het licht in de morgen Nu gaat de zon nog onder Licia zet door Ieder jaar bloeit de gouden regen Lili Narcissa De finsteringtraditie Vincie's tweede wereld Eens komt de dag Het leven is een wonder Schotse symphonie De ruil: Ik wil dit hele pakket in één keer ruilen. Waar ben ik zelf naar op zoek? Babykleertjes (unisex) uit een rookvrije omgeving en niet in de droger geweest. Wasbare luiers (bambino o.i.d.) Of anders... ik zou zeggen PB een leuk voorstel!