Maxi cosi mura 3 en 4 bij Babypark

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Esmaralda, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb vandaag de maxi cosi mura (4) besteld via Babypark en vond dat deze best goedkoop is vergeleken met andere winkels.
    Hij is nu in de aanbieding daar.
    Je betaald voor het zitje en de wagen €339 voor de 4-wieler en €319 voor de 3-wieler.

Ik heb hem besteld + de bak en was €469 kwijt.
    Ik dacht misschien vinden meer mensen dit interessant!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    In principe is hij even duur bij de Baby-dump, als je ook een autostoeltje nodig hebt.
    Die krijg je bij Baby-dump namelijk gratis bij de Mura en bij Babypark moet je die er nog bij kopen.
    Als je alleen de Mura wilt hebben is het zeker wel interessant (al heeft Baby-dump laagste prijs garantie en zullen ze onder de prijs van Babypark moeten gaan zitten)

Maar het is zeker een mooie aanbieding!

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb baby dump gemaild of dit het geval is.
    Er zit namelijk wel een klein verschil in (tenminste wat ik heb opgemerkt.)

De wagenbak bij babydump is €179 en de bak bij babypark €129. Dit verschil ligt het hem in de klamboe en regenhoes die je bij babydump erbij krijgt en bij babypark niet.
    Ik denk dat babydump hierover gaat vallen w.b.t. de laagste prijsgarantie omdat de artikelen niet hetzelfde zijn.

Ik ben benieuwd wat babydump terug mailt, als ik antwoord heb post ik het hier.

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    als je dan ook nog lid wordt van shopkorting.nl en je bestelt online, dan krijg je nog meer korting

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @marloes80: Ja, dat is dan helemaal fijn! Extra korting is altijd meegenomen.

Ik heb antwoord van Babydump:
    Geachte klant,

Met een laagste prijsgarantie geldt wel dat dit onder dezelfde verkoop, leveringsvoorwaarde en acties (hoe ook genoemd) dienen te zijn. Aangezien u bij ons er een gratis autostoel erbij krijgt, dienen wij deze op de prijs in vermindering te brengen om een theoretisch prijs te krijgen waarmee wij dan gaan vergelijken. Dat wil dan zeggen € 598 - € 129 (waarde actie autostoel) = € 469,- en dan zijn net zo duur als onze concurrent.

Met vriendelijke groet,

Gillian van Otterdijk

Baby-Dump B.V.

Dus je betaald eigenlijk hetzelfde zonder dat stoeltje. Je betaald meer bij babydump, omdat je eigenlijk het stoeltje er nog bijkoopt en dan komt het op hetzelfde neer.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik haak even in, maar de klamboe en regenhoes krijg je gratis bij de reiswieg evenals een fleece dekentje wat erbij hoord. Dit wordt altijd zo geleverd vanuit de fabrikant en staat ook zo in de folders van maxi cosi. Dus ik denk dat die er bij jou ook bij zullen zitten en dat het verschil dus echt alleen in de autostoel zit.

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    @jewe, je hebt gelijk. Ik heb de wagen net binnen en ze zitten er idd bij! Ik ben wel verbaasd, want op de site van Babypark staat dat er niet bij!
    Maarja het scheelt wel weer :D

8. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Heb net de folder binnen gekregen van babypark, hier staat bijv. ook de stokke in lijkt ook heel goedkoop ( € 770) maar bij de babydump kost hij €879 maar daar krijg je autostoel ( cabriofix twv € 139), parasol ( twv € 40) en een transporttas ( ook iets van € 100 geloof ik) dus ja het is maar net waar je naar opzoek bent!

9. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Daarom, het is maar net waar je naar op zoek bent :D

Ik wilde ook geen discussie uitlokken waar het goedkoper is, maar ik vond dit bij Babypark en ik dacht, ik zet het er even als tip bij :D

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

idem want heb hem zelf zo gekocht maar dan wel voor bijna 700 euries :$

11. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Altijd goed om dit te delen toch :)

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ik ben destijds bij zowel Babypark als Babydump voor mijn Mutsy (dus wel een andere kinderwagen) wezen kijken, vragen en onderhandelen en bij Babypark waren we goedkoper uit. Aangezien ik bij Babydump slecht geholpen werd door een vent die zogenaamd niets van de 'nieuwe prijzen, modellen en nieuwe kleuren' etc. na kon kijken in de computer of het magazijn en meer lulkoek verkocht die helemaal niet bleek te kloppen, zijn we naar Babypark gegaan.
    En die Maxicosi cabriofix, daar hebben we gewoon een nieuw model met nieuw printje van gekocht bij Babymax voor 99 Euro.

Deel Deze Pagina