Heb hier nog een bon voor 1,50 korting op Huggies XS zwemluiers liggen bij de Etos. Tot 7 kilo. Geldig tot dec. 2011 En een bon voor Bambix pap 2+1 gratis Deze is geldit tot 21 jan 2011 Je moet de kassabon meesturen en dan krijg je het geld retour. Ruilen tegen C1000 voetbalkaarten of de verzendkosten.
hoi ik heb wel interesse in de bambix bon..ruilen tegen een dicht pakje kaarten of 1 in het bijzonder?
Ik weet niet wat je hebt maar ik zoek nog nr: 1, 7, 14, 15, 17, 19, 20, 25, 32, 40, 43, 44, 45, 46, 53 Een ander nummer is ook oke dan heb ik weer iets om te ruilen
Ja die bon is er nog. PB je adres maar even. Heb je wat om terug te ruilen?? Of alleen de verzendkosten
Zwembon gereserveerd. Bamibx bon moet voor 21 jan. opgestuurd zijn naar Bambix dus voor de snelle PBer nog aanwezig
Ik heb ondertussen begrepen dat je die bonnen voor zwemluiers gewoon bij de etos uit een krantje/boekje kan halen, dus dan kan ik dat net zo goed zelf doen.
is het dat dikke babymamaboek wat je bij de etos uitgang kan pakken ? of was het een eenmalige folder?
Ja dat dikke boek Staan 4 bonnen in. * zwemluiers * washandjes en potjes * 4x voeding (pap en potjes) * ..... Weet ik zo niet meer
ah okee binnenkort maar ff langs de etos wippen. zit er dit keer geen bon in voor gratis dingen bij aankoop van 15 euro aan babyproducten? in 2010 zat er namelijk een bon in als je bij aankoop van 15 euro aan babyproducten deed kreeg je gratis 2 olvarit potjes 4 mnd rijsebloem en een papje.