ik heb iets gekocht op mp maar ik heb het donderdag besteld en overgemakt en het pakket is er nog niet. vetrouw het niet helemaal. heb al wel een mailtje gedaan maar nog niets terug ook omdat de advertentie er nog stat enzo..... misschien dat iemand 150 euro wil bieden. ( heb ik er ook voor betaald en even kijken wat ze dan zegt.) graag via pb
Aiai.... ik zou bij zulke bedragen onder rembours afspreken..... of ophalen, .... ik hoop dat je of je bestelling krijgt of dat je je geld terug krijgt.... maar ben bang van niet
oeiii das niet best dat de verkoper ook tegen noukie89 zeg dat het accoord is.. moet ik ook nog eens bieden?? als je dit wil, pb me de advertentie dan maar
Kan het zijn dat ze gewoon handeltje er in heeft en dus gewoon meerdere heeft? of is het echt iets wat je niet op voorraad zou hebben
wel raar dat ze dan net mij mailt dat het woensdag op de post gaat en ze een track and trace code mailt...... als ze een echte oplichter is dan zal ze dit toch ook niet meer mailen of zie ik het verkeerd. shit zeg gezeik!
Kledingpakket.... voor 150??? Dat mag wel een mega pakket zijn dan, pfff, ik blijf twijfelen, maar hoop uiteraard op het tegendeel!
Je ziet wel vaker dat de verkoper wel iets op de post doet zodat de inhoud van het pakket jouw woord tegen het hare is. Ze heeft immers echt iets opgestuurd en heeft daar bewijs van. Ben paar weken terug ook opgelicht op mp... Echt heel erg klote!
Je hebt het donderdag besteld en overgemaakt, wanneer heeft de verkoper het dan moeten verzenden? Ik bedoel ik heb afgelopen week ook verschillende dingen gekocht en betaald via MP, en bij sommigen kreeg ik te horen dat het direct op de rekening stond, bij anderen kreeg ik pas na twee dagen bericht dat ze het geld hadden. Heb je een track en trace code? Dan zou je kunnen zien waar het pakket "uithangt". En soms werken pakketdiensten met 'vertraging'. heb je geen telefoonnummer van deze persoon? *edit: lees ik nu dat ze het pas woensdag gaat versturen? Of snap ik je latere post nu niet goed? Soms hebben mensen gewoon niet eerder gelegenheid om spul te posten hè.
klopt zeegt nu in center parcs te zitten en het woensdag te versturen en dat ze dan het track and trace geeft. maar ze gaat nu akkoord met noukies bod
Kan je haar niet mailen dat je het pakket toch graag wilt komen halen.. Als het ver uit de buurt is zeg je, dat je onverwachts weggaat en dan bij haar in de buurt bent. Benieuwd wat ze daarop antwoord..