wie wil er even bieden

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Jul 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb iets gekocht op mp maar ik heb het donderdag besteld en overgemakt en het pakket is er nog niet.;) vetrouw het niet helemaal. heb al wel een mailtje gedaan maar nog niets terug;) ook omdat de advertentie er nog stat enzo..... misschien dat iemand 150 euro wil bieden. ( heb ik er ook voor betaald en even kijken wat ze dan zegt.)

graag via pb;)

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

pb maar ben toch druk op MP bezig nu

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je meid.

dames ik ben geholpen hoor

4. noukie89

ik heb een mail gestuurd nu even afwachten ;)

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dank je;):)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

probleem lijkt opgelost

7. noukie89

Nee niet helemaal want ze zegt tegen mij ook dat het akkoord is

8. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

Jan 1, 2012
    420
    0
    16
    NULL
  9. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Aiai.... ik zou bij zulke bedragen onder rembours afspreken..... of ophalen, .... ik hoop dat je of je bestelling krijgt of dat je je geld terug krijgt.... maar ben bang van niet :(

10. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    oeiii das niet best dat de verkoper ook tegen noukie89 zeg dat het accoord is..
    moet ik ook nog eens bieden?? als je dit wil, pb me de advertentie dan maar

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    Kan het zijn dat ze gewoon handeltje er in heeft en dus gewoon meerdere heeft? of is het echt iets wat je niet op voorraad zou hebben

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wel raar dat ze dan net mij mailt dat het woensdag op de post gaat en ze een track and trace code mailt...... als ze een echte oplichter is dan zal ze dit toch ook niet meer mailen of zie ik het verkeerd. shit zeg gezeik!

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tis een kledingpakket

14. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Kledingpakket.... voor 150???
    Dat mag wel een mega pakket zijn dan, pfff, ik blijf twijfelen, maar hoop uiteraard op het tegendeel!

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zijn idd 85 stuks:)

16. MamaAniek

MamaAniek Actief lid

Jan 1, 2012
    420
    0
    16
    NULL
    Je ziet wel vaker dat de verkoper wel iets op de post doet zodat de inhoud van het pakket jouw woord tegen het hare is. Ze heeft immers echt iets opgestuurd en heeft daar bewijs van. Ben paar weken terug ook opgelicht op mp... Echt heel erg klote!

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je hebt het donderdag besteld en overgemaakt, wanneer heeft de verkoper het dan moeten verzenden? Ik bedoel ik heb afgelopen week ook verschillende dingen gekocht en betaald via MP, en bij sommigen kreeg ik te horen dat het direct op de rekening stond, bij anderen kreeg ik pas na twee dagen bericht dat ze het geld hadden.

Heb je een track en trace code? Dan zou je kunnen zien waar het pakket "uithangt". En soms werken pakketdiensten met 'vertraging'. heb je geen telefoonnummer van deze persoon?

*edit: lees ik nu dat ze het pas woensdag gaat versturen? Of snap ik je latere post nu niet goed?
    Soms hebben mensen gewoon niet eerder gelegenheid om spul te posten hè.

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

klopt zeegt nu in center parcs te zitten en het woensdag te versturen en dat ze dan het track and trace geeft. maar ze gaat nu akkoord met noukies bod

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Kan je haar niet mailen dat je het pakket toch graag wilt komen halen..

Als het ver uit de buurt is zeg je, dat je onverwachts weggaat en dan bij haar in de buurt bent. Benieuwd wat ze daarop antwoord..

20. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Kan je haar ip adres niet even controleren en kijken of ze in de buurt van haar woonplaats is ?

Share This Page