Help me eens kinderkamer

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door rooswine, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    In ons nieuwe huis krijgt zoon lief ook een nieuwe kamer ik Had als idee mintgroen behang met dieren en een mint groene muur en andere 2 wit en dan aankleden met steigerhout. Nu wil zoonlief perse blauw maar kan niks vinden dat me aanstaan.

Hebben jullie leuke voorbeelden?
    Ook evt voor een dreumes kamer die wil ik wel graag met mint. Ook jongen

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Misschien handiger om dit soort topics in het juiste forumonderdeel te plaatsen. Daar lezen meer mensen in dezelfde fase.

Uit jouw bericht haal ik overigens ook niet hoe oud je zoon is. 2? 6? 10?

3. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik wou graag mooi blauw voor onze zoon maar hij wou graag Rood vanwege de power rangers,

HIJ moet er slapen, en als hij graag rood heeft krijgt hij gewoon rood, ( en dat is het nu dus ook )

Persoonlijk zou ik mijn eigen idee aan de kant zetten en hem zelf een mooie kleur laten uitzoeken

4. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

+1 evt een beetje sturen dat het niet een hele prikkelende kamer word.

5. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Dit.
    Ik ga binnenkort ook verhuizen en laat mijn zoontje gewoon zijn interieur uitkiezen. Of ik het nou mooi vind of niet..

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Mijn dochter heeft ook de kleur van de muur zelf mogen kiezen. Prinsessen roze. De rest is wit. De meubels zijn heel zacht poedervorm. Ze heeft het zelf/samen met ons uitgezocht.

Ze moet zich fijn voelen in haar eigen kamer en het gevoel dat ze iets helemaal zelf hebben bedacht/ uitgezocht kan daar denk ik zelf heel erg aan bijdragen.

Dus ik zou je kinderen zelf laten kiezen wat voor kamer ze willen

Deel Deze Pagina