Wie weet er een lekker recept met diepvriesspinazie? manlief heeft het gekocht, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet lekker zo met aardappels en een stukje vlees.... Misschien met pasta? Of een roerbakschotel? Of een ovenschotel? Kom maar op!
De 'standaard' met pasta is met ui, gehakt en boursin (en evt champgnons als je dat lust) en pasta dus. Wij eten het vaak met rijst en viscuisine bretagne van Iglo (of een goekopere nepper) en superveel knoflooksaus. Of met rijst en kibbeling. Of lasagne met spinazie en gerookte kip en gorgonzola... Succes!
Gegratineerde spinazie-aardappelschotel, jammie jammie Of Ovenschotel met spinazie en zalm, ook erg lekker.
Gehakt rullen, spinazie erbij, zo'n bakje kruidenkaas erdoorheen.Lekker papje van maken Aardappelpuree maken. Gehakt/spinazie papje in de ovenschaal, aardappelpuree eroverheen geraspte kaas erover strooien en zo ongeveer 45 minuten in de oven. De enige manier waarop ik spinzie lust Succes Liefs, Savannah
spagetti ui knoflook(2 teentjes) en magere spekjes.(evt champignons) spagetti koken, spekjes knoflook en ui aanbakken zonder olie. spinazie erbij. peper naar smaak toevoegen. spagetti op bord saus erover en smullen maar~!
Pasta; Gehakt rullen, eventueel nog extra groenten erbij doen ( Tomaat, geraspte wortel ) de spinazie erdoor smelten en een paar flinke scheppen boursin. Lasagne; Lasasgne saus maken, rode saus met gehakt en witte bechamelsaus. Stapelen om en om en bij de rode saus een aantal spinazie deelblokjes ertussen. Of gewoon de spinazie door de rode saus heen.
Ik doe spinazie in de lasagne. Ik maak er bladerdeeghapjes van. (ondooide) Spinazie met knoflook/roomkaas of geitenkaas, stukjes champignon en kleine stukjes voorgegaarde kip. Op het bladerdeeg scheppen, dicht klappen, minuutje of 10 in de oven. Klaar is Kees. Mijn dochtertje van 1 vind het ook helemaal geweldig. Het zelfde prutje als wat in het bladerdeeg gaat, doe ik ook wel eens op een pannenkoek. Oprollen en je hebt een spinazie/pannenkoekwrap. Succes ermee!
Wij eten het vaak met tagiatelle. Doe dan spekjes en champigons bakken daarna de spinazie er bij en als laatste boursin cuisine erbij. En dat eten we met tagiatelle. Het is erg simpel en snel klaar te maken.
hier de favoriet van vriendlief en dochter. de spinazie ontdooien in een pan fussili koken, kipfilet bakken in stukjes Als de fussili gaar is en de kip gebakken, dan bij de spinazie doen. Dan een 1/2 flesje kookroom of een klein pakje slagroom erdoor en een zakje geraspte kaas erbij. Dan alles doorroeren.
Recept - Lasagne met spinazie en gerookte kip - Albert Heijn Dat is de lasagne waar ik het over had. Mmmmm... Vanavond eten wij ook spinazie!!
spinazi (a la creme is nog lekkerder, maar zonder kan ook) kookroom van bleu band pijnboompitjes spekjes uitje knoflook en als je het lekker vind champigons spaghetti rooster voorzichtig de pijnboompitjes (kan in een braadpan, maar je moet erbij blijven, doe dit apart) bak de spekjes (ik doe dit apart) bak de ui/champignons knoflook (kort) spekjes erbij spinazi erbij kookroom erbij verwarmen
Tagliatelle met een saus van: -stukje kipfilet even braden -fijngesnipperd uitje erbij -bakje gerookte spekjes - spinazie erdoor roeren -boursinkaas (of ander merk) erbij -en eventueel wat geraspte kaas erover. Is hier een succesrecept. Iedereen die het proeft wil het recept hebben. Of een quiche maken: Taartvorm bedekken met van die plakjes bladerdeeg, maar dan voor quiche De spinazie goed uit laten lekken in een vergiet/zeef met een bord erop. 5 eieren loskloppen met peper en zout en daar de zachte geitenkaas doorheen brokkelen. chevreblanc. Dan de spinazie eroor roeren en alles in de oven op 180 graden voor iets van 45 minuten ofzo. Allebij erg lekker
Wow!! Klinkt allemaal errug lekker! Mijn man is fan van spinazie, maar ik helemaal niet. Dat komt omdat ik het thuis altijd gewoon met aardappels en een gehaktbal at. Niet echt verrassend dus... Maar wat hier allemaal voorbij komt klinkt wel heel lekker. Gebruiken jullie allemaal diepvries spinazie of ook wel eens vers?