Wie is er gisteren naar het strand geweest? Was het lekker vertoeven?? Wij willen waarschijnlijk vandaag gaan, maar vind het vaak te fris als we er eenmaal zijn. Kunnen de kinderen lekker spelen of is het er fris, ze geven wel een zeewind op.
Ik was er gisterochtend een uurtje en we hadden het knetterwarm, daarom ook maar tot 11 uur gebleven.
Wij hebben gisteren van 13 tot 17 uur op het strand gezeten, heerlijk. Zowel zoon (4,5) als dochter (net 1) hebben heerlijk in zee gespeeld. Wel werd het rond 16 uur iets frisser doordat ze nat waren en het wat begon te waaien. We hebben ze toen dus afgedroogd en een tshirt aangetrokken zodat ze nog even een uurtje konden spelen.
Wij zitten ook in Texel en zouden vandaag ook richting paal 17 gaan. Helaas hubbie veel last van de zon dus de kids gaan maar lekker zwemmen vandaag in het zwembad hier op de Krim. Ben je op vakantie of woon je hier?
Wij zijn gisteren bij Katwijk geweest en hebben daar een heerlijke dag gehad! Het was zeker niet koud maar ook niet bloedheet! Zoontje heeft ook nog in het water gespeeld, dat werd uiteindelijk natuurlijk wel wat koud, maar dan direct een handdoek om en is het ook prima! Ik zou lekker gaan!
Gaan!!!! Wij waren gister op scheveningen echt heerlijk!! Beetje windje wat voor de juiste verkoeling zorgde! Zoontje van 5 maanden heeft genoten!! In de auto op de terugweg heerlijk in slaap gevallen met zn konijn zeelucht he
Nou we zijn geweest en het was idd heerlijk niet te warm niet te koud. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en dat was voor ons natuurlijk genieten. Ook hier de kleine op de terugweg in slaap gevallen in de auto
Wij zaten vandaag op een kleine 200 meter van het strand vandaan ergens op een terrasje - het was er stikbenauwd! Ik wil ook naar het strand, whahahaha.