Bonprix bestelling...

Discussion in 'De lounge' started by beauty2012, Jul 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yolanthe

    Yolanthe VIP lid

    alleen slechte ervaring met iets terug sturen en omruilen omdat het kapot was, met ontvangen nooit problemen. Wat dat betreft vind ik bol.com en h&m veel slechter.
     
  2. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Oh ja, ik doe altijd acceptgiro trouwens, dan kunnen ze me ook niets maken.
     
  3. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    ik hou er gewoon rekening mee dat het 6 weken kan duren, die 48 uur service is ook pas sinds een paar maanden.
    Retouren heb ik nog nooit problemen mee gehad en de prijs blijft leuk.
     
  4. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Nou ik bestel er dus ook nooit meer....
    Die 48 uur levering komen ze dus 9 van de 10 x niet na.
    Je moet eens kijken op klacht.nl en op hun FB pagina,het regent
    van de klachten.

    Tot vorig jaar kocht ik met regelmaat voor de kids kleren maar nu dus niet meer.
    Had voor de kleine meid een hoop shorts en t shirts besteld.
    Was allemaal leverbaar binnen 48 uur.
    Nou de volgende dag kreeg ik al een mail dat de helft niet leverbaar was.
    Na die 48 uur had ik de rest ook niet binnen.
    Krijg ik na 2 dagen een mail,sorry uw bestelling komt wat later er zijn artikelen niet op voorraad.
    Staat er niet bij wanneer ik het kan verwachten.
    De volgende dag kom ik uit mijn werk staat de buurvrouw voor de deur met het pakketje van Bonprix.

    De helft zat er idd niet in of was in de verkeerde maat.
    Ook zat er een vodje bij waarop stond dat een bepaald product niet meer leverbaar was.
    Dit terwijl dit artikel op de site wel als leverbaar stond.
    Kijk ik op Mijn Bonprix staat er dat de hele bestelling is geleverd.

    Heb terug gebeld en een kopie van de brief gestuurd en gelijk de rest maar geannuleerd.
    Nee ik bestel er dus niks meer.
     

Share This Page