Hallo allemaal, Ik heb een gezond gewicht en verder geen stofwisselingsafwijkingen. Ik blijf het de laatste tijd alleen zo vreselijk koud hebben. De verwarming gaat steeds hoger en ik draag zelf meerdere truien. En nog blijf ik kippenvel houden en heb ik het ijskoud. Waar slaat dit op? Kent iemand dit?? Ik zit nu ook met de verwarming op 20 graden, 2 shirtjes met daarover 2 truien en dan ook nog onder een deken...en nog heb ik het ijskoud. Ik heb het idee dat het misschien komt omdat ik nu echt niet mag sporten (revalidatie na knieoperatie). Ik heb al gevraagd of ik naar de sportschool mag om bijvoorbeeld buikspier oefeningen te doen maar ik mag echt helemaal niets. 30 min lopen per is het het max. Zou dit er mee te maken hebben? Groetjes van een ijsolly
Ik heb echt geen idee, maar misschien heb je een griepje onder de leden? En als je je echt zorgen maak ( het is nogal vervelend ) zou ik de doktersassistente eens bellen om te vragen of het er mee te maken heeft die zouden dat moeten weten.
Ik merk dat ik onopwarmbare kou krijg als ik moe ben. Handig, ik weet dan wanneer ik moet gaan slapen. Verder warm ik na een warm bad wel op (als ik buiten ggelopen heb of zo, niet als ik moe ben)
Geen energie in het lichaam om warm te blijven? Mss een vitaminegebrek oid... Ik heb het ook altijd koud, maar doe er eigenlijk niks mee. Kleed me steeds dikker aan, haha. Daar bereik je natuurlijk ook niks mee. Hmm, ik weet het zo even niet. Hoop dat je erachter komt, ik lees even mee.
Het is nu echt al maanden zo. Denk al een maand of 3. Ik kan inderdaad wel lekker opwarmen in bad...uurtje later weer ijskoud. Ben bij dietiste ivm PCOS (moet leren meer te eten) en ik eet nu ook echt wat ik binnen zou moeten krijgen dus daar kan het niet meer aan liggen.
Ben even gaan googlen om te kijken wat de oorzaken kunnen zijn...kwam op een lage bloeddruk uit. Ik heb een vrij goede thuismeter dus ik denk laten we maar eens kijken. Normaal zit ik op de 125/85 met een hartfrequentie van 75. Nu was hij 95/62 met een hartfrequentie van 55. Misschien dat het daardoor komt? Valt me nu trouwens pas op dat het evenlang speelt als dat ik clomid gebruik. Ga even kijken of Clomid je bloeddruk kan verlagen. Verklaart misschien ook die knallende hoofdpijn.
Je waardes zijn nog niet extreem laag (heb lager gehad), maar ik krijg inderdaad ook hoofdpijn en kou bij lage bloeddruk. Pas ook op met snel rechtstaan en trappen (duizeligheid). Een tas pakjessoep (Royco, Deli, Knorr) drinken, helpt vaak wel om de bloeddruk ietsje te verhogen, en suiker ook op korte tijd maar dan moet je er iets met koolhydraten bijnemen om een suikerdip later te vermijden. Beterschap!
Ik wou eerst zeggen, misschien ben je wel zwanger! Maar ik zie nu dat je er al een maand of drie last van hebt... Ik heb ook veel last gehad van lage bloeddruk en hartslag, ik had vooral in de ochtend moeite om op gang te komen daardoor. De dokter heeft me toen geadviseerd om in de ochtend een paar keer de trap op en af te lopen, maar ja ik kan me er ook weer iets bij voorstellen dat dat niet gaat met je knie herstel... Ik ben bang dat ik je niet kan helpen, al zou ik het graag willen. De verwarming toch nog maar een graadje hoger??? Succes!
als ik dat heb krijg ik 9 vd 10 keer de griep. hoop dat j snel warmer krjgt,heb helaas geen tips voor je.