Bonprix, is dat iets?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gizzie1983, 11 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.681
    10.905
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik bestel regelmatig bij bonprix. Kwaliteit ie wisselend net zo als de prijzen. Vind niet alles echt goedkoop daar. Mijn werkbroeken koop ik altijd daar, gaat dan een jaartje ongeveer mee maar voor die €15,- vind ik dat niet erg. Moet wel zeggen dat ik die broeken wel echt lekker vind zitten.

Je betaald wel altijd verzendkosten, maar retouren is gratis met de meegeleverde sticker en als je 1 (of meerdere) items in een andere maat wil kan je dat op de site aangeven en dan krijg je een code om je nieuwe kleding gratis te late bezorgen. Vaak hebben ze ook wel acties voor het gratis leveren.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.158
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier hetzelfde. Niks zit leuk. Soms laat ik me weer verleiden iets te proberen, maar gaat toch altijd weer retour.

Iertje81 vindt dit leuk.
  3. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Je moet geluk hebben met bonprix.

Ik bestel er regelmatig en soms is t top en soms flop.
    Heb een aantal maxi jurken en rokken en de 1ste begint nu te verslijten maar heb de jurk al 3 jaar.

4. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Ik bestel er regelmatig en vind de kwaliteit prima. Ik koop wel alleen maar katoenen shirts, badkleding of jeans. Het meeste zit gewoon prima, zeker de shirts, die kunnen bij mij wel twee winters mee tot nu toe. Er komen nu wel wat gaatjes bij de buik in sommige shirts, dus die gaan nu weg.

5. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Ik las op hun website dat ze wel kosten rekenen voor retour complete bestelling?
    • Als je je complete bestelling terugstuurt, krijg je de verzendkosten voor de heenzending van ons terug. In dit geval berekenen we echter wanneer je gebruik maakt van onze retourservice volgende kosten:
      € 3,95 voor alle bestellingen die op een afhaalpunt zijn bezorgd
      € 4,95 voor alle bestellingen die thuisbezorgd zijn

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.283
    8.727
    113
    Vrouw
    Hier altijd tevreden over Bonprix. Goede kwaliteit. Maten komen overeen.

7. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Oh dat wist ik niet!! Weer wat geleerd!

Splitijsje vindt dit leuk.
  8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik denk er nog even over na :roflmao:

9. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.412
    113
    Dit, vond het er totaal anders uitzien dan op de site en gewoon van vreselijk slechte kwaliteit.

10. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.565
    3.900
    113
    Vrouw
    Ik bestel er wel af en toe jurkjes
    Kwaliteit wisselt wel wat, sommige dingen gaan lang mee andere maar een seizoen.
    Qua maat, ik heb 48 en bestel meestal 46-48 en meestal zit het dan wel goed.
    Het enige wat ik minder vind is dat de dingen met een V-hals soms echt héél diep zijn of openvallen, dus daar met ik nu wel op

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik bestel er al jaren. Het is wisselend kwa kwaliteit. Ene is prut en gaat hier net zo hard weer terug, en andere items weer heel fijn. Vind het altijd wel comfortabel zitten.

Verzenden en retour duren langer dan bijvoorbeeld Wehkamp. Je betaalt ten aller tijden verzendkosten, dat vind ik wel echt een minpuntje maar wel slim vanuit hun kant gezien. Bestellen mensen niet tig dingen om dan vervolgens 3/4e weer terug te sturen omdat dat zo lekker makkelijk is

Items vind ik juist klein vallen. Bestel eigenlijk altijd 1 maatje groter maar hou er ook wel van dat het ietsie losser zit bij mij

12. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik vind er niet alles goed. Of korte kleding (en als je wat zwaarderbent wil je je buik graag verstoppen ipv half bloot) of de hals is zo wijd dat de helftvan je schouders bloot zijn. Na paar keer wassen uit zijn vorm.
    Heb er daarom eigenlijk al paar jaar niet besteld. Misschien dat het nu anders is.

13. Mapje

Mapje Niet meer actief

hier hetzelfde. Terwijl ik dus best een “makkelijk” lichaam heb als in: veel past prima of zit snel mooi. Meer bon prix nooit. Buiten dat heb ik een paar keer gehad dat de stof zo dun was. Maar andere kant ik zei pasgeleden tegen een vriendin wat een leuke jurk en die kwam van bon Prix. Dus het verschilt nogal denk ik!

Liekje81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina