Hallo, Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Ik heb nu een Dell Latitude E6510, maar die heeft z'n beste tijd wel gehad. Ik ben nu op zoek naar een laptop van max €500. Ik gebruik de laptop niet voor hele zware dingen. De laptop die ik nu heb heeft een scherm van 17 inch, maar dat vind ik net iets te groot. Ik heb liever een 14 of 15 inch. Het aanbod op internet is erg groot, dus hopelijk kan ik met behulp van jullie ervaringen een goede aankoop doen Oh ja, hoe zit het met Office? Moet je daar per se los een installatiepakket voor aanschaffen of zijn er andere opties? Wie o wie kan mij verder helpen?
Via schoolspot https://www.schoolspot.nl/software/office-project.html kun je goedkoop office aanschaffen als je schoolgaande kinderen hebt. Voor de laptop, er is inderdaad heel veel keus in die prijscategorie! Als je geen echt specifieke wensen hebt, dan zou ik gewoon een aanbieding afwachten, bij voorkeur bij een bedrijf met goede service. Ik ben zelf altijd heel blij met Coolblue, maar er zijn ook andere goede zaken waar je een laptop kan kopen.