in eerste instantie voor jongens, maar met een knalroze of paars iets eronder, ook wel meidenachtig eigenlijk..
Ja vind je? Ik heb de bodywarmer gekregen maar in de winkel hing t bij de meisjescollectie, de vrouw in de winkel zei het kan voor beide als je er een stoer bloesje onder doet is het ook voor jongens. Ik twijfel nu om hem bij mn zoontje aan te doen, niet dat die dadelijk met een echte meiden bodywarmer loopt haha
Meisjes. Ik zou deze niet voor mijn jongens kopen in ieder geval. Bontkraagje, het motiefje in de stof en de stof zelf vind ik echt meer voor meisjes.
ja maar komt ook omdat ik bont persoonlijk niet stoer vind voor jongens, dat ligt ook wel aan mij trouwens hoor
Ik vind de kleur vooral voor jongens, maar door het bontje net iets meer voor meisjes. Maar dat is als ik het zo zie, zonder kleding (en kind, haha) eronder. Ik denk dat je het door de kleding erond zowel "jongens-stoer" als "meisjes-stoer" kunt maken.
Kan voor beiden. Al vind ik het persoonlijk meer iets voor een jongen. Als ik even nadenk zie ik dit soort stof heel veel terugkomen in winterjassen voor jongens bij mijn zoontjes klasgenootjes, met bontje en zonder. Je kunt de bodywarmer met een mooi gekleurd vest of jeansjasje combineren met stoer broekje. Voor een meisje wordt het al wat moeilijker denk. Maar dit komt omdat ik geen meiden heb waarschijnlijk
Ik vind het voor beide wel kunnen. zonder bontje meer voor jongens en met wat meer voor meisjes denk ik.