Ehm, op zich wel want je ontvangt geen folders meer van niks geen winkel niet. Niet van de NS, niet van de Zeeman, niet van de intertoys, niet van de BCC, niet het plaatselijke krantje, etc. De Nee-nee-sticker werkt echt nog prima in vergelijking als je hem niet hebt Maar sommige bedrijven bombarderen je dan gelijk met hun stomme krantjes inderdaad. H&M, de Bon Prix en Ulla Popken zijn het meest hardnekkig. De overige webwinkels zoals bol.com, C&A en de Wehkamp heb ik nog niet gemerkt (en er wel besteld).
Maar het gaat hier toch om bonprix? Die zetten dus je adres in hun database en sturen je gewoon reclame, ook als je een nee-nee sticker hebt...
Ja. Het gaat hier inderdaad om de Bon Prix. Dus om nou te zeggen dat de hele nee-nee-sticker geen zin meer heeft tegenwoordig, klopt niet en is wel erg kort door de bocht. Als je geen nee-nee-sticker hebt, krijg je alle andere shit ook die je niet wil hebben. De nee-nee-sticker heeft inderdaad geen zin voor geadresseerd reclamedrukwerk. Gelukkig valt dat op zich wel mee met de webwinkels van tegenwoordig. Lees bovenstaand bericht nog maar een keer als je wil weten welke webwinkels het meest hardnekkig zijn qua reclamedrukwerk. Fijne avond.
Dat begrijp ik wel, maar ik zeg alleen dat het geen zin heeft om een nee-nee sticker op te plakken als je geen shit van de bonprix wil.