Gok maar op drukte als het mooi weer is. Met redelijk tot regenachtig weer zou je het nog kunnen gokken..
Een vriendin van mij is laatst op 1e Pasen geweest en was heel rustig zei ze. Ik was daar nooit opgekomen dus dacht misschien met Pinksteren?
Hahaha, ik toevallig ook, was inderdaad rustig. Maar ja, er werd slecht weer voorspeld en eigenlijk weet ik dan dat het rustig wordt. Als er regen wordt voorspeld (niet voor de hele dag) zou ik het gokken. Anders is het te druk denk ik... Vast veel plezier. Als je nog vragen hebt, laat het me maar weten
Vorig jaar was het druk. Zelfs op "3e" pinksterdag toen mijn zoon op schoolreis ging was het stervensdruk. Pinksteren is niet zo'n heilige feestdag als bv kerst en pasen waar toch nog vaak familieverplichtingen zijn.
Pinksteren zal druk zijn. Is toch net anders dan pasen... Het kan mss rustiger zijn omdat er net schoolvakanties geweest zijn maar ik zou uitgaan van druk. Wat geeft efteling zelf aan?
Denk ook dat het druk is, maar kijk op de site en dan geeft de Efteling duidelijk aan of het druk is.
Ik denk ook druk, het hotel en de andere accomodaties waren in ieder geval een paar maanden geleden al volgeboekt dus!