In oktober gaat mijn dochter naar school. Ze zal dan ook een schooltas nodig hebben. Ze heeft er nu een van Woezel en Pip maar die wil ik nu eigenlijk al gaan gebruiken voor de jongste. Dus voor de oudste ben ik op zoek naar een nieuwe tas. Nu is ze (zoals zoveel meisjes van deze leeftijd) gek op Frozen en wil ze natuurlijk een Frozen tas. Begrijpelijk en wil hier ook best in mee gaan alleen... Hangt het bij de kapstokken op school niet vol met Frozen tassen? Want hoe neemt ze dan de juiste mee? Misschien zit ik er naast hoor maar heb er nog geen ervaring mee. Hoe gaat dat bij jullie kinderen? Zijn er veel Frozen tassen (of andere populaire) en hoe gaat de juiste tas weer met het juiste kind mee naar huis?
Naamstickers, naamlabels of een opvallende sleutelhanger kunnen al veel verschil maken. En niet bij de gangbare winkels bestellen.
Ik heb die maar dan de blauwe voor mn zoontje. Hij heeft hem nu al ruim twee jaar elke dag mee naar de opvang. Laatst weer eens gewassen en hij ziet er weer uit als nieuw. Een toppertje dus En anders idd iets van een sleutelhanger aan de rits doen zodat ze haar eigen tasje meeneemt. of zelf een frozen label op een blanco tas naaien. https://www.dekleinegeneratie.nl/done-by-deer-rugzak.html
Naam erop, sleutelhanger of ander merkje eraan. Bij mijn dochter op school zijn de tassen juist erg divers, er zullen wel een paar frozen exemplaren bij zijn, maar niet veel dezelfde. Kinderen weten vaak heel goed welke van hun is!
Hier wel veel Frozen tassen (ook dezelfde) in de kleuterklas (en Cars ed bij de jongens ). Maar inderdaad: ze hangen hem aan de kapstok bij hun symbooltje en iedereen heeft zijn of haar naam op de tas staan. Zelfs mijn dochter wist precies van wie welke Frozen/Cars tas was, terwijl geen van die tassen van haar was.
O ja, eigen kapstok! Hadden wij vroeger ook op school Dan gaat het dus een Frozen tas worden. Leuke sleutelhanger eraan en ze is er klaar voor! Dank jullie wel!