Morgen heb ik voor de eerste keer IUI, ik ben erg zenuwachtig....en best onzeker..... Heeft iemand positieve verhalen wat mij meer hoop geeft? Hoor het graag
Heel veel succes! Ik ga deze ronde voor de 2e iui. Nog geen succesverhaal dus, hoop die snel te kunnen vertellen De IUI zelf stelt eigenlijk niet zoveel voor, het is niet pijnlijk en na een paar minuten is het gebeurd. Is er bij jullie verder ook geen oorzaak gevonden waarom het niet wil lukken?
Goedemorgen Heel veel succes gewenst!! ik heb nog geen succes verhaal voor je. Heb op 07 maart mn eerste IUI gehad en zit nu dus op het wachtbankje... IUI stelt indd niet zoveel voor vind het wachten alleen erg moeilijk, omdat je toch onbewust overal op gaat letten wat je voelt. groetjes, Melissa
Succes in de tweede ronde! Gebruik je hormonen? Bij ons is er nog geen oorzaak, alles is goed, gebruik nu ook geen hormonen, dus heb zelf groeiende eitjes, zaad van man is ook goed, dus rarara, wat zal het zijn en jij?
Jaa het wachtbankje he, daar zie ik ook tegenop!! Proberen al allemaal leuke dingen in te plannen de komende weken, zodat de tijd toch snel gaat.... Hopelijk is het bij je raak, laat het weten... Gebruik je hormonen?
Hier iui 4 gehad vrijdag. Eerste ronde met hormonen. Ik ben na 2x iui zwanger geraakt en dat is helaas mis gegaan. Hopelijk mogen we dan nu eindelijk zwanger zijn van een gezond wondertje
Bij mn dochter was ik zwanger van de 3e iui. Nu ben ik 12 weken zwanger na de 12e iui. 7e iui was ik ook zwanger, maar dat bleek een bbz. Heel veel succes!!
Ik gebruik idd hormonen, ik heb van mezelf een onregelmatige cyclus. Dus eerst met clomid begonnen, later gaan spuiten en sinds vorige ronde iui erbij..
Ik heb Clomid gebruikt en kreeg Pregnyl op woensdagavond 17.30 en vrijdagochtend rond 09.30 de IUI. Ja die leuke dingen inplannen is wel een goed idee dan sta je wat minder stil bij de tijd. Ik laat het weten.. nu nog 3 tot 5 dagen wachten voor als ik ongesteld word... en vanaf 25 maart mogen we testen..
hier een succesverhaal. 5e IUI (met hormonen: fostimon om eitjes te groeien, pregnyl voor de eisprong en utrogestan ivm innesteling/baarmoederslijmvlies). (ik had geen eisprong dus kon onmogelijk zwanger raken).
Bij 2e iui zwanger in natuurlijke cyclus en nu een dochtertje van inmiddels 3. Nu voor een brusje en zit op het wachtbankje na 2e iui maar deze keer met pregnyl. Ik heb vijandig/zuur baarmoederslijmvlies en verder is alles in orde.
Hier ook een goed resultaat! na 2e iui zwanger,helaas wel een miskraam en daarna na de 5e iui zwanger.Mijn zoon is nu 1 jaar. Heel veel succes!
Bedankt mensen voor jullie reacties, het geeft me altijd weer een boost zulke verhalen. Afgelopen maandag heb ik mijn eerste IUI gehad, dus ik zit nu in de spannende wachtweken.....