Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus; wat rot zeg zo'n artikel. Probeer er niet teveel aan vast te houden, mij lijkt dat het niet een wereld van verschil in kansen op zwangerschap kan maken. Geldt dat voor gewone vitamines ook dat jij weet, ik heb ze van kruidvat multievitamines..

2. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @blondje: suc6 vandaag! Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?

3. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Blondje en palmboom : succes vandaag!

4. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, 10.50 uur, en jij? Ga vanuit mijn werk op en neer.

5. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ik om 11:00 uur, ga ook op en neer vanuit t werk (ben nu onderweg) :) Ben heel benieuwd wat wij vandaag gaan zien :-D

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws! Slijmvlies was mooi dik, eitje al 23mm (maandag 12mm) heel snel gegroeid. Moet nu hier bij apotheek pregnyl halen en bij assistent zetten. Tp is maandag, dag eerder omdat mijn ei al zover is. Nu heel hard duimen voor mooie ontdooing, we hebben 2 cryo's.

7. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi Blondje,

Wat een goed nieuws!! Fijn zeg!
    Hier wat minder goed nieuws... Mijn BMS is blijven steken op 7,1 mm en deze ronde gaat de tp niet door. Moet nu pilletje slikken om ongesteld te worden en dan zodra ik ongesteld ben meteen met de hogere dosis starten.
    Ik baal flink, maar ja, er is niks aan te doen!

Heel veel suc6 dames ik hoop dat jullie allemaal snel goed nieuws hebben!!

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zuur palmboom! Hoe dik moet je bms eigenlijk zijn? Maar beter dan door laten gaan en dat je een cryo verspild. Ik ben van het voorjaar een keer 2 dagen na de tp ongesteld geworden. Sterkte meid, op naar volgende ronde! Waarom moet je dat pilletje, ivm gestimuleerde cycles?

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Palmboom, hoe kan dat nou?! Bij mij is het toch ook gedaan met 7mm? Oh kan zo begrijpen dat je mega boos en teleurgesteld bent!!!
    Dikke knuf.

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blondje (eigen cyclus): 20 januari tp
    Doortje86 (medicijnen): wachten op menstuatie

Wachtweken:
    JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari tp, testen op 21 januari
    Wendy41 (medicijnen): tp 13 januari, testen op 23 januari
    Suus85: 12 januari tp, testen op 24 januari

Helaas geen tp:
    Wensmamma
    Happybes
    Palmboom

11. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Jeetje palmboom , wat een teleurstelling!
    Blondje, goed nieuws en spannend!
    Volgende week wordt een spannende week. Elke dag is er wel iemand met nieuws!
    Ik kan trouwens niet donderdag bloedprikken. Heb net een nieuwe baan en in de ochtend een belangrijke vergadering. Ik werk ver weg van het ziekenhuis, dus kan ook niet daarna nog even.

Ik moet dus een dag meer geduld hebben en ga de 24e bloedprikken.

12. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ja, zeker zuur... Maar het is idd beter dan door gaan en dat het dan niet lukt.
    De arts zei dat het heel lang zou kunnen duren voordat ik uit mezelf ongesteld kan worden, dus vandaar de pilletjes. Wil graag zo snel als mogelijk door!

13. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    BMS moet in ons ziekenhuis 8mm zijn..

14. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Was jouw BMS niet meteen 7mm? Ze gaf aan dat als je er te lang over doet om het op te bouwen dat dit niet goed is voor de kwaliteit.

15. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, bij mij was het 10mm.

16. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Palmboom; gebruik je progynova of iets anders? Fijn dat je zo sneller verder kan.

17. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ja ik gebruik progynova. Bij het stimuleren voor ICSI had ik helemaal geen last van een dun BMS, dus ik weet niet zo goed waar het aan ligt.
    Ze gaf aan dat als dit niet ging werken er tal van mogelijkheden waren en ik me dus geen zorgen hoef te maken. Dat scheelt weer :)

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik had toen op vrijdag 5mm, maandag 6mm en toen dus vrijdag een terugplaatsing. Die dag hebben ze het nog opgemeten en toen was het 7mm. Hier kijken ze vooral naar de drielagige opbouw. Ze zei dat ze al meerdere vrouwen met dunner bmsv dan ik zwanger heeft zien worden!

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het met progynova ook, moest een hoge dosis hebben voor de minimale dikte destijds, terwijl ik bij natuurlijke cycles dus dik genoeg van mezelf heb en netjes in 3 lagen.

20. Sifra

Sifra Niet meer actief

Palmboom, wat een teleurstelling voor jullie. Veel succes voor de volgende poging gewenst!

Blondje, mooi dat de echo er goed uit zag. Spannend nu, hopelijk maandag een goede ontdooiing en tp.

JJ1980, Wendy41 en Suus85: hoe gaat het met jullie in de spannende wachtweken?

Deel Deze Pagina