Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Het is spannend! Ik heb het gevoel dat het niet is gelukt, maar af en toe voel ik wel iets, maar dat heb ik iedere maand dus dat zegt ook niks. Zit niks anders op als afwachten! Gisteren had ik een behoorlijke dip, ik heb er soms moeite mee om positief te blijven. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast!

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Heel spannend :$
    Zondag heel tijdje last gehad van mijn buik dat doortrok naar mijn rug. Nu soms nog een raar gevoel in mijn buik. Maar verder NIETS :(
    Geen last van borsten, geen andere toiletgang.
    Alleen heb ik nu echt een hekel aan sigarettenrook en vind ik schoonmaakmiddel echt vies. Maar goed, we zullen zien dinsdag.
    Zooooooo geduldig :)

3. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Omdat ik al 41 ben, heb ik een beetje haast :(.
    Ik wilde alvast medicijnen halen voor het geval dat deze tp niet lukt. Kan ik meteen op 1e dag menstruatie met medicijnen beginnen en meteen door met een punctie volgende maand. Heb ik vorige keer ook zo gedaan.
    Maar van mijn vriend mag dat niet. Ik miet positief denken en dus niet al bezig zijn met een volgende poging.
    Pfft, ik vind het maar ingewikkeld . Ben zo'n Control freak !
    Ik voel de hele tijd samentrekkingen in mijn baarmoeder. Geen krampen, maar lichte samentrekkingen. Als mijn baarmoeder maar niet probeert het eruit te werken...,

4. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Voor mij is het weekend al begonnen. Heerlijk. Lekker naar de pedicure, kapper, over het strand wandelen met een vriendin. Veel afleiding zoeken.
    Hoe voelen jullie je?

5. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woensdag terugplaatsing gehad van cryo en nu alweer krampjes in mijn buik. Het is nog vroeg maar zie de bui alweer hangen. Inmiddels raak je gewend aan de zoveelste teleurstelling, maar die hoop blijft al word het na elke terugplaatsing minder.

6. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Marieneke> het kunnen toch ook innestelingskrampen zijn? Zie ook het topic hierover. Een aantal dames die buikpijn hadden, maar toch zwanger zijn geworden.
    Aan de ene kant wordt mijn hoop elke keer minder, maar aan de andere kant denk ik nog steeds (misschien tegen beter weten in), het moet toch een keer lukken, dus na al die mislukte tp's zou dit wel eens raak kunnen zijn...
    Wanneer mag jij testen?

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor jullie meiden!

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Marleneke, ik had vrijdag de terugplaatsing en had zondag krampen in mijn baarmoeder die naar mijn rug trokken.
    Komende dinsdag bloedafname, ben zeer benieuwd :$
    Voel me nu niet echt lekker, giga moe, zit een beetje tegen een goede verkoudheid aan.

9. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Hoi meiden! Hoe gaat het er mee? Voor 3 dames is aankomende week spannend! Ik duim dat het goed gaat! En de rest, hoe is het daarmee?

Ik ben vandaag ongesteld geworden dus cd1 is een feit, denk eind jan echo om bms te bekijken. Ben benieuwd!

10. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Nou het wachten is definitief voorbij en helaas klopt mijn gevoel... Gisteravond begon het bruinverlies en nu ook met buikpijn, mijn ongi komt er aan. Gisteren behoorlijk verdrietig, maar het was nog maar de eerste terugplaatsing en ik probeer reëel te blijven. succes voor degenen die nog moeten wachten!

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh Suus, wat jammer! Dan heb jij een korte lf, zeker? Ik verwacht de mijne pas op woensdag, lf van 15 dagen. Ik kan het dus voor de bloedafname niet weten.
    Heel veel sterkte, dit is echt even balen :(

12. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    JJ aankomende dinsdag is de pregnyl 2 weken geleden, morgen 2 weken geleden de positieve ovulatietest. Meestal begint mijn ongi 2 weken na de pregnyl, met een paar dagen van tevoren bruinverlies. Wat dat betreft klopt het wel, helaas!

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suus; wat ontzettend balen zeg! Je hebt gelukkig nog wel cryo's he? Maar neemt niet weg dat het voor nu heel rot is.

Doortje; spannend zeg, ook weer van start.

Hier begint het wel te kriebelen, als ze maar niet bellen..

14. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja, voor jou wordt het ook spannend, blondje! Succes.

15. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Blondje, succes morgen!
    Jij, balen dat je je grieperig voelt, kun je het nog volhouden tot dinsdag om niet zelf een test te doen?
    Suus, wat klote dat de ongi is ingezet..
    Doortje, spannend dat je nu kunt beginnen

Ik heb vandaag heerlijk langs het strand gewandeld met vriendinnen. Wel wat buikpijn. Wachten tot vrijdag duurt lang...

16. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Jij, jij doet toch aan yoga. Ik had gelezen dat je geen buikspier oefeningen mag doen als je zwanger bent. Sla je die oefeningen dan (straks) over en vertel je aan de yoga docente dat je (misschien) zwanger bent?

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; waar heb je dat van geen buikspieroefeningen als je zwanger bent? Voor zover mij bekend worden rechte buikspieroefeningen vanaf 16 wk afgeraden en schuine buikspieren mogen tot het einde zolang het goed voelt. Zo heb ik het bij mijn zwangerschap ook gedaan, tot 30 wk body pump en daarna kreeg ik rugpijn maar kreeg ik van de therapeut wel soort buikspieroefeningen mee om rug te ontlasten en zwemmen. Het belangrijkste is denk ik dat je doet waar je je goed bii voelt.

18. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik doe het gewoon thuis hoor, geen docente erbij :p
    Bij onze dochter ging ik 2x in de week fitness en krachttraining doen anderhalf uur per keer. Daar zaten ook schuine buikspieroefeningen bij. Ik heb gesport tot 3 dagen voor de bevalling, heerlijk. Ben toen in totaal maar 10 kilo aangekomen en had 2 weken later mijn skinny spijkerbroeken weer aan :D

Bij mijn zoontje redde ik de fitness niet, toen ben ik gaan zwemmen. Hoe fitter je voor de bevalling bent hoe makkelijker je het vol houdt en hoe beter het herstel.

19. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh en ps.......ik had vrijdag al een test gedaan, witter dan wit ;)
    Nu durf ik niet meer en wacht ONgeduldig tot de bloedtest :p

20. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Ik vind alles wat je leest over sporten zo tegenstrijdig. Op de ene website staat joggen bij de toegestane sporten. Op de andere website bij de afgeraden sporten. Ik ben zelf al een tijdje aan het hardlopen, maar ben zeker geen natuur talent. En nu heb ik last van mijn buik en rug en hardlopen voelt echt niet goed aan mijn buik. Heb dus abonnement op de sportschool genomen en ga maar crosstrainer, bodypump, yoga en body balance afwisselen.
    Maar dus geen rechte buikspieren trainen, maar wel schuine.

Jij, nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag je testen. Het komt steeds dichterbij. Alleen hoe dichterbij het komt hoe langzamer de tijd lijkt te gaan...,

Deel Deze Pagina