Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ja, op naar de volgende ronde!
    Hoewel ik het heel fijn vind om hier lekker te kletsen met jullie, denk ik toch dat het beter is om hier niet meer te schrijven. Dan kan ik me waarschijnlijk beter op andere bezigheden richten
    Ik wens jullie allemaal snel zwanger te zijn!
    Dikke knuf, van mij!

2. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    JJ dat is inderdaad ook wat ik bedoelde. Ik ben deze week nog even benieuwd hoe de anderen testen, maar daarna wil ik ook afstand nemen. Hopelijk pakt het voor ons allebei goed uit! Heel veel succes de komende maand!

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer JJ! En begrijpelijk meiden dat je hier afstand neemt, succes voor jullie in de volgende ronde!

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wij hebben gisteren groen licht gekregen dus krijg begin februari een cryo in eigen cyclus terug. Ik heb ook geen echo's of hormonen. Na een positieve ovulatietest plant Gent de tp op de dag dat de cryo is ingevroren. Dit is in Gent dag 5 :)

Spannend dus voor allebei! Jij zal ook doorgaan in februari, hoop ik voor je.

5. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    JJ, wat ontzettend klote
    Ik zit zelf ook in een dipje , vanaf vanmiddag enorme ongi buikpijn. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Denk ook dat dat gewoon gaat gebeuren...
    Wij weten nog niet of we dan wel nog verder gaan...

6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend wendy, hoop dat je het mis hebt! Hoeveelste poging is dit voor je?

7. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Ik heb al 2 keer punctie gehad en dus 2 verse tp's en nog 4 keer cryo tp's.
    Waarvan ook 2 keer 2 cryo's zij teruggeplaatst.
    Nog niet ongesteld. Ben nu eigenlijk wel blij dat vrijdag pas de bloedtest is. Uitstel van executie...
    Ik heb niks meer in de vriezer. Omdat ik al bijna 42 ben en we er niet zoveel vertrouwen meer in hebben denken we erover om te stoppen als deze keer niet is gelukt.

Blondje, hoe voel jij je?

8. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; maar nog niet ongesteld dus? Gebruik je utro? Kan me voorstellen dat je overweegt te stoppen ja.

Meiden heb heel de dag al menstruatie achtige krampjes, herkent iemand dit? Ik kan me niet voorstellen nu al ongesteld te worden, dag 2 na tp, cyclesdag 23. Ik heb het wel eens gehad 2 dagen na cryo tp in eigen cycles maar toen wad mijn cycles in de war en had ik pas dag 28 tp. Herkent iemand de krampjes?

9. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Nog steeds niet ongesteld...
    Raar, want ik ben altijd heel stipt.
    Toch geen goed gevoel. Ik heb ook 2keer gehad dat ze bij bloedtest wel hcg vonden, maar te weinig. Dus dan na paar dagen weer testen. En toen was het beide keren gedaald. Denk eigenlijk dat je deze keer ook zoiets wordt.

Blondje; Ik had deze keer vanaf het begin buikkrampen, maar heel licht, meer samentrekkingen, geen ongi buikkrampen.
    Krampen kan volgens mij van alles betekenen. Kan ook van innesteling komen.

10. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Spannend Wendy! Geen bloed geeft moed!

@ hier: ik zit op dag 9 van m'n 10 daags kuur.. Vrijdag ochtend de laatste pil en dan hopelijk weer snel aan de progynova!!

11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; spannend meid! Bij mij was het ook lichter dan een echte menstruatie qua krampjes. Ach ja het kan idd zoveel en ze weinig betekenen.

Palmboom; spannend weer bijna van start.

12. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Ik ben ongesteld geworden:(
    Blondje, wanneer mag jij nu testen?
    JJ, suus , palmboom en de anderen, succes met de volgende poging!

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; wat jammer zeg. Was dit nu je laatste cryo?
    Ik krijg maabdaf 3-2 bloedtest.

14. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb vandaag met de poli gebeld om te melden dat ik ongi was geworden. Het viel hen nu ook op dat ik zo snel ongi wordt. Nu doen we deze ronde nog met ovulatietesten en dan terugplaatsing en mocht ik dan weer zo snel ongi zijn krijg ik de daarop volgende keer hormoontabletten in combi met utrobollen. Hopelijk wil dat helpen,want zag het nu even niet meer zitten na zoveel mislukte pogingen.

15. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    We hebben geen cryo's meer en gaan waarschijnlijk stoppen. In ieder geval maandje rust.
    Marleneke, hopelijk lukt het volgende tp!
    Blondje, wat duurt dat altijd veel te lang dat wachten...

16. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    K*t zeg! Dikke knuffel en suc6 met het nemen van een beslissing (wel of niet doorgaan).

17. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Spannend marleneke! Hopelijk lukt het zonder de medicijnen!!

18. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Vandaag wonderlijk gestart met dag 10 van de pillen!!! Ben ze zoooooo zat en word er ook geen leuker mens door :p.... Op naar de volgende ronde!

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Palmboom; pillen om ongesteld te worden? Hopelijk snel volgende ronde!

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    @Blondje: Idd pillen om ongesteld te worden! En vandaag zijn de rode duivels aangekomen! Dus nu weer aan de progynova en denk op 10 feb. de eerste echo. Spannend!! Hoe gaat het met jou? Heb je klachten, of juist niet? Spannend hoor, de laatste wachtweek!

Deel Deze Pagina