Heb je veel last van bijwerkingen van die progynova en zijn ze groot of klein die pilletjes? Heb donderdag gesprek hierover. We gaan nu een maandje zelf klussen en als dat niet lukt meteen starten met de pillen
@Marleneke: ik heb sowieso veel last van de bijwerkingen (had ik ook bij deca en menopur), dus ik weet niet of dit representatief is... Toen ik 3 pilletjes per dag moest nemen (totaal 6 gram per dag) was ik super vrolijk, had heel veel energie en kon de hele wereld aan. Daarbij was ik wel temperamentvol en vond ik het moeilijk om geheimen te bewaren (ik heb een functie waarbij dit wel nodig is ) Toen ik mijn dosis moest verhogen (omdat mijn BMS niet snel genoeg groeide) naar 4 pilletjes (totaal 8 gram per dag) was ik naast dat temperamentvolle ook doodop, somber en emotioneel en had ik heel veel last van lage rugpijn... Nu ben ik meteen begonnen met de hoge dosis en ik voel de bijwerkingen al weer opkomen... Het zijn kleine pilletjes, een beetje te vergelijken met de pil. Ik heb aparte strips (ochtend en avond) die ik nummer zodat ik zeker weet dat ik de pillen heb genomen. Toen ik ze 3 keer per dag moest slikken had ik dus 3 strips en hield ik de dag aan (staat erop net zoals bij de pil). Ow ja, bij het ophalen van de pilletjes bij de apotheek kreeg ik een heel kruisverhoor over mijn cyclus, hoeveelheid, etc... Volgende keer haal ik ze gewoon meteen na de afspraak in het ziekenhuis. Suc6 tijdens je gesprek!
Ik moest destijds volgens mij 3x 2 stuks progynova, had er echt last van. Voelde me moe, blech gevoel, onrustige huid etc. Eigenlijk nog meer als van de ivf medicatie. Gelukkig kan het bij iedereen ander uitpakken. Ik ben blij dat ik nu weer een tp in eigen cycles kon krijgen.
@Blondje: voor jou gaat het nu heel spannend worden!! Ga je eerder testen of wacht je de test in het ziekenhuis af? Ik duim voor jullie!!!
Ik hrb maandag pas bloedtest dus ga iig eerder testen, wil het niet van aan de telefoon doorkrijgen. Ga morgen of zaterdag testen. Heb maandag, heel stom, al getest op wachtdag 7 niet eens met eeste ochtendurine, negatief helaas. Stomme testdrang.
Hoi meiden, vandaag echo gehad, bms was 8mm, begreep dat 5mm minimaal was dus dat is wel prima toch? Geen idee wat gemiddeld is? Maandag tp. Spannend weer! Ik heb gelukkig geen bijwerkingen van progynova maar moet morgen weer beginnen met utrogestan en dat vind ik wel vervelend... allereerst een superzooi natuurlijk en m'n stoelgang stopt per direct. Bah! Hoe gaat het met de rest??
Hallo lady's, Vandaag heb ik een cryo tp gehad in m'n eigen cyclus....ben benieuwt of deze wel blijft plakken!! Veel succes allemaal!!
@palmboom:mijn gesprek ging wel goed in het ziekenhuis. Deze maand slaan wij over met zelf testen. Heb anders het idee dat we een poging weg gegooid hebben, omdat die andere ook niet zijn gelukt in eigen cyclus. Dan liever een maandje zelf hobby-en en volgende cyclus meteen starten met de tabletjes en dan maar hopen dat dit wel wil lukken. Zie er zelf wel wat in, ondanks je nooit die garantie krijgt dat dit lukt. We hebben nog 5 kansen, dus we zien het wel.
@angelina: spannend!!!!!!! De verschrikkelijke wachtweken zijn ingegaan... Zet hem op! @marleneke: fijn dat jullie gesprek zo goed was!! 5 kansen hebben is helemaal fijn!!
@doortje: wat fijn!! Hoeveel cryo's waren er ontdooit? Sterkte de komende twee weken! Ik ga voor je duimen!!
We hadden 3 cryo's in 3 rietjes, de eerste was al goed! Het mag een keer meezitten . Dus nog 2 over maar we hopen natuurlijk dat die niet nodig zijn! Hoe gaat het met jou palmboom? En blondje wat ontzettend balen zeg! Sterkte!
Dat is fijn (dat er 1 nodig was)!!! Hier gaat het een stuk beter! Zit gelukkig weer wat beter in m'n vel!! Nu al een beetje zenuwachtig voor de echo as maandag... Had er de vorige keer geen rekening mee gehouden dat m'n bms niet dik genoeg zou zijn.
Hier ook een cryo aan boord. Op hoop van zegen, want hij was pas 4 cellig (en gisteren nog 5), maar nog wel actief. Zet hem op, Doortje! Blondje, wat jammer van je neg test!
Vandaag een goede echo gehad: BMS is dik genoeg! Maandag 17 feb. de mogelijke terugplaatsing. Misschien weer een nieuw tabel maken?? Hierbij een opzetje (ben vast wat mensen vergeten) :-D Terugplaatsing: Doortje86=> 3 februari JJ1980=> 10 februari Palmboom => 17 februari Testen: JJ1980=> ?? Doortje86=> ?? Palmboom=> 3 maart
Jj1980; fijn weer een cryo warm bij jou! Palmboom; oh fijn zeg dat het nu goed was! Over een week de tp dus! Wij hebben nog 1 cryo, volgende week maandag de eerste echo voor tp in eigen cycles.