Heb ook tp gehad 3 feb. Nu rottige wacht weken! 18 feb pas testen. Lees nu weer goede berichten! Succes iedereen!
Volgende week dinsdag bloed prikken... 18e. Tweede week is ingegaan.. Killing voel van alles maar ja... Zegt niets! Testen jullie eerder?
Nee, ik test niet meer thuis. Mijn nod is de 21ste en mag al de 20ste naar het zh. Verder was mijn cryo maar 4-cellig, dus duurt nog wel even voordat de innesteling kan zijn. Maak ik mijzelf onnodig gek
Update!! Echo: Blondje=> 17 feb eerste echo Terugplaatsing: Doortje86=> 3 feb Peet12=> 3 feb JJ1980=> 10 feb Palmboom => 17 feb Testen: JJ1980=> 20 feb Doortje86=> 18 feb Peet12=> 18 feb Palmboom=> 3 maart
Hier vannacht enorme buikpijn en net ongesteld geworden. Dus mij kan je van het lijstje halen. Jullie horen me zodra ik meer weet over vervolg. Succes allemaal!
Update!! Echo: Blondje=> 17 feb eerste echo Terugplaatsing: Peet12=> 3 feb JJ1980=> 10 feb Palmboom => 17 feb mogelijke tp Testen: Peet12=> 18 feb JJ1980=> 20 feb Palmboom=> 3 maart
Ja snel he... precies hetzelfde als vorige keer... maar toen had ik al 2 dagen een positieve test, nog zuurder. Vanmiddag bloed prikken om zw uit te sluiten en dan hoor ik morgen wanneer ik weer kan beginnen met progyova slikken. Iemand daar bekend mee hoe veel rustdagen/weken je hebt?
Ja heb pregnyl gebruikt. Dat was toen ik teste 15 dagen geleden. Test van het weekend nog 1 keer. Vind het zo spannend.