Ik vind de wachtweken wel zwaar zeg... Had verwacht dat week 1 wel snel zou gaan en week 2 langzaam... Maar ik vind week 1 ook maar langzaam voorbij gaan :-S
Update: Echo/ start medicatie: Blondje=> 17 feb eerste echo Doortje 86=> 21 feb start progynova Terugplaatsing: Palmboom => 17 feb Testen: Palmboom=> 3 maart
@JJ1980: En, al de uitslag ontvangen? Bleuh, ik ben het wachten echt HELEMAAL zat!! Kan ik ergens wat geduld kopen
Palmboom; de 2e wachtweek gaat in voor je, zo lastig he dat wachten vooral de 2 week. Als je een winkel voor geduld hebt gevonden, doe mij ook wat!
Wat goed JJ! Spannend is het toch hé! Voor mijn gevoel duurt het een eeuwigheid tot de echo, ik durf ook nog niet blij te zijn door de vorige ervaring. Heb jij dat ook? Wanneer is je eerste echo? Bij mij 13 maart. Heb jij al symptomen? Ik alleen gevoelige borsten en wat vaker honger.
Ik vind het zooooo lastig... Vraag me af hoe ik dat de vorige keer toch heb gedaan... En ik heb best wel wat symptomen en zou zo teleurgesteld zijn als het niet gelukt is... :-S Wachtweken zijn zo STOM!!
Het is en blijft megaspannend. Eerste echo heb ik op 17 maart. Ik heb nu vlagen van misselijkheid en ben vanaf een uur of 2 in de middag echt moe. Heb niet echt veel trek meer en wat vreemd gevoel in mijn heupen. Ik durf niet super blij te zijn, maar wat wil je met 2 miskramen
Wow al weer twee zwanger! Gaat goed! Hoe staat het met de meiden in de wachtweken? Palmboom.. Alles nog in orde? Ik heb 9-3 de tp als de embryo goed ontdooit tenminste... Spannen weer!
Helaas, niet zwanger . Was/ ben erg verdrietig omdat helemaal nog niet ongesteld was geworden. Had ook veel symptomen, maar die kwamen dus allemaal door de utrogestan Op naar de volgende cryo.. @Doorjte: ik ga de 9de voor je duimen!!!