Ik wist wel dat het mogelijk was, maar ik had niet verwacht dat de utrogestan mijn mensturatie tegen zou houden...
Wat balen palmboom! Die teleurstelling wordt iedere keer groter. Hebben jullie nog cryo's? Dikke knuffel!
Even een vrolijke noot vanuit hier.........vandaag een kloppend hartje op de echo gezien. Ik ben nu precies 6 weken zwanger.
JJ, wat een geweldig nieuws!! En magisch ook, zo een kloppend hartje.. Gefeliciteerd!!! @hier: ik ben ongesteld geworden, dus 18 maart een echo en de mogelijke tp op 24 maart.
Palmboom, lees nu pas dat het mislukt is. Jammer!! Maar je hebt ook snel weer een nieuwe tp zie ik. Lekker hoor gelijk door gaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken. @hier... Gister tp gehad van een cryo die diezelfde ochtend is ontdooit, degene die ze de dag daarvoor hadden ontdooit heeft het niet gered. Deze embryo was ongeveer 4 uur uit de vriezer heb echt geen idee wat dat gaat doen. Iemand ervaring mee? 24 maart bloed prikken... Spannend weer.
Zeker spannend weer, Doortje. Onze 2 de cryo was ook 4 uur voor terugplaatsing ontdooid. Ik vond dat een enge gedachte, omdat ik graag wilde weten of hij mooi gedeeld was voor terugplaatsing. En die 4 uur is daarvoor te kort. Hij was 12 cellig bij ontdooiing, orachtig dus, maar heeft het niet gehaald. De laatste cryo was 5 cellig bij invriezen, 4 cellig bij ontdooiing en een dag later nog steeds 4 cellig. Ik was teleurgesteld over de kwaliteit en bang dat omdat hij niet gedeeld was het niet ging redden. Toch ben ik van deze zwanger geworden Oh ja, ik heb zelfs de dag na de terugplaatsing koorst gekregen die 5 dagen aan bleef, snap jij het nog Zo zie je maar, je kunt het gewoon niet voorspellen. Ik hoop dat hij mooi blijft plakken, meid!!
Heerlijk een positief verhaal! Haha ze hadden het niet over het aantal cellen helaas... Het was niet al te best maar geschikt voor tp. Bleef de eigenwijs ook nog in het slangetje plakken, gelukkig controleren ze die altijd daarna dus nog een keer de benen in de beugels. We zullen het zien.... Deze eerste week is wel goed door te komen, volgende week piep ik wel anders haha.
Morgen terugplaatsing in onnatuurlijke cyclus. Dit keer met progynova en smerige utrobollen. Hopelijk blijft het eens zitten.