Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

He getver Palmboom! Dikke knuffel!

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Palmboom; balen meid. Die rot utrogestan ook. Ik had hetzelfde de vorige tp.

3. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Knuffel voor jouw palmboom

4. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Dank je wel!!

5. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Thanx!

6. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ik wist wel dat het mogelijk was, maar ik had niet verwacht dat de utrogestan mijn mensturatie tegen zou houden...

7. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Wat balen palmboom! Die teleurstelling wordt iedere keer groter. Hebben jullie nog cryo's? Dikke knuffel!

8. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Even een vrolijke noot vanuit hier.........vandaag een kloppend hartje op de echo gezien. Ik ben nu precies 6 weken zwanger.

9. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    JJ, wat een geweldig nieuws!! En magisch ook, zo een kloppend hartje.. Gefeliciteerd!!!

@hier: ik ben ongesteld geworden, dus 18 maart een echo en de mogelijke tp op 24 maart.

10. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Palmboom, lees nu pas dat het mislukt is. Jammer!! Maar je hebt ook snel weer een nieuwe tp zie ik. Lekker hoor gelijk door gaan. Hopen dat het dit keer wel gaat lukken.

@hier... Gister tp gehad van een cryo die diezelfde ochtend is ontdooit, degene die ze de dag daarvoor hadden ontdooit heeft het niet gered. Deze embryo was ongeveer 4 uur uit de vriezer heb echt geen idee wat dat gaat doen. Iemand ervaring mee? 24 maart bloed prikken... Spannend weer.

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zeker spannend weer, Doortje.
    Onze 2 de cryo was ook 4 uur voor terugplaatsing ontdooid. Ik vond dat een enge gedachte, omdat ik graag wilde weten of hij mooi gedeeld was voor terugplaatsing. En die 4 uur is daarvoor te kort. Hij was 12 cellig bij ontdooiing, orachtig dus, maar heeft het niet gehaald.

De laatste cryo was 5 cellig bij invriezen, 4 cellig bij ontdooiing en een dag later nog steeds 4 cellig. Ik was teleurgesteld over de kwaliteit en bang dat omdat hij niet gedeeld was het niet ging redden. Toch ben ik van deze zwanger geworden :p
    Oh ja, ik heb zelfs de dag na de terugplaatsing koorst gekregen die 5 dagen aan bleef, snap jij het nog ;)

Zo zie je maar, je kunt het gewoon niet voorspellen. Ik hoop dat hij mooi blijft plakken, meid!!

12. Doortje86

Doortje86 Lid

19 sep 2013
    93
    1
    0
    Heerlijk een positief verhaal! Haha ze hadden het niet over het aantal cellen helaas... Het was niet al te best maar geschikt voor tp. Bleef de eigenwijs ook nog in het slangetje plakken, gelukkig controleren ze die altijd daarna dus nog een keer de benen in de beugels. We zullen het zien.... Deze eerste week is wel goed door te komen, volgende week piep ik wel anders haha.

13. marleneke

marleneke Actief lid

9 okt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen terugplaatsing in onnatuurlijke cyclus. Dit keer met progynova en smerige utrobollen. Hopelijk blijft het eens zitten.

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen marleneke!

15. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012