Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook voor een cryo deze cycles, volgende week vrijdag een echo (cyclesdag 11) ik krijg een tp in mijn eigen cycles met pregnyl en utrogestan als extra. We hebben 2 cryo's, vind het ontdooien ook altijd weer spannend/eng. Heb overigens goede ervaringen met cryo's, onze dochter is hieruit voort gekomen.

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Heb vanmorgen gebeld en kan morgen terecht voor een echo. Vooralsnog gaan ze er vanuit dat ik dan op cd 2 zit.
    Het is nog steeds een beetje onduidelijk allemaal vanwege het bruin/ bloedverlies de afgelopen weken en het toenemende bloedverlies van de afgelopen dagen, maar ze gaan er maar even uit dat het echt mijn menstruatie is nu.
    Ben benieuwd morgen...

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

JJ1980: voor jou morgen ook echo hè. Spannend! Succes.

Madi78: jij dus nog even in afwachting tot je kan starten.
    Succes. Heb jij veel klachten door de endometriose?

Blondje: fijn om te lezen dat je een mooie dochter hebt gekregen uit een cryo tp. Dat geeft weer moed! Jij ook veel succes de komende tijd.

4. Madi78

Madi78 Niet meer actief

Endometriose neemt toe als ik langere tijd geen pil (of lucrin)heb gebruikt. het ziekenhuis doen dan bloedtesten om de ca125 waarde te testen. Zodra deze te hoog is zetten ze mij weer op de pil. Meestal weet ik wel wanneer t niet goed zit als ik zoveel buikpijn heb bloedtesten bevestiging dit dan meteen. Voor de vruchtbaarheidsbehandelingen was het vaak goed te doen met pijnstiller alive en combi met paracetamol ( was tip van ziekenhuis) alleen mag alive niet geslikt worden tijdens de behandelingen. Het is dus goed te doen alleen duurt het langer omdat de endometriose bij moet worden gehouden dat het niet erger wordt.

Jij ook veel succes

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zag er prima uit op de echo, eitje van bijna 16 mm. Maandag terug, waarschijnlijk vrijdag terugplaatsing, mits hij/zij goed ontdooid ;)

En wensmama?

6. Sifra

Sifra Niet meer actief

Fijn dat alles er goed uit zag. Duim voor een goede ontdooiing :).

Mijn echo was minder positief. Had, gezien mijn klachten, wel een onrustig beeld verwacht, maar dit viel toch wel even wat rauw op mn dak...
    Op de echo is te zien dat ik flink vocht in mijn rechter eileider heb. Dit is/ was mijn 'goede' eileider. ( links is dusdanig aangetast door de endometriose dat deze bij de operatie in 2012 al niet meer doorgankelijk bleek ) Nu lijkt mijn rechter eileider ook niet meer doorgankelijk te zijn. Moet nu dinsdag terug komen, als het vocht er dan nog zit volgt er een gesprek met de gyn en moet ik ws. geopereerd worden. In 1e instantie ( denk ik ) om te kijken hoe het er voor staat en het euvel te verhelpen. In het ergste geval zal dit kunnen betekenen dat mijn eileider verwijderd moet worden. Iig kunnen we nu niet starten met de cryo behandeling.
    Ben er toch van uit mijn doen, vooral om te beseffen dat wanneer mijn eileider verwijderd moet worden, we dus 0% kans over houden op een spontane zwangerschap. Niet dat die hoop nou zo groot en realistisch is, maar toch...

7. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol jaar toegewenst. Dat onze grootste wens voor ons allemaal werkelijkheid mag worden!!!

@palmboom ja klopt mijn menstruatie was ook korter. Na mijn miskraam is alles wat anders maar vond het nu echt duidelijk korter.

@wensmama, dank je wel. Wat zeiden ze in het zh? Hoop op goed nieuws.

@ madi spannend!! Succes

8. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    He nu staan er meer reactie, rara computer...

Wensmama wat erg!! Ik hoop dat het vocht verdwijnt en er geen ok nodig is!!

JJ1980 wat spannend!

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ow wensmama, dat is zeker niet best. Vocht dat uit je eileider gaat lekken is funest voor innesteling. Hoop zo voor je dat het volgende weeg weg is! Snap heel goed dat je baalt (understatement of the year)
    Dikke knuf!

10. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Ow nee, dat is zeker geen goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat jullie erg teleurgesteld zijn.. Ik ga keihard voor jullie duimen en hopen dat een operatie niet nodig is!! Dikke digi knuffel!!!

11. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hey blondje! Welkom! Wij hebben vrijdag tegelijkertijd de echo.. Zo spannend!!! Enige verschil: jij hebt de tp on de natuurlijke cyclus, ik metedicijnen.. Ik heb nog nooit een cryo tp gehad en het ontdooien lijkt mij ook heel spannend/ eng..

12. Sifra

Sifra Niet meer actief

Bedankt meiden.
    We wachten het af dinsdag.
    Ik hou jullie op de hoogte.

13. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Net zelf even naar het ziekenhuis gebeld.

Ik heb zelf mijn eisprong al ingezet, dat had ik zelf ook al door haha. Vrijdagochtend wordt er ontdooid en dan wordt ik tussen 11 en 12 gebeld of er terugplaatsing is. Ontdooikans van 90%, zo spannend dit

14. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Hoi Meiden,

Ik was even de draad kwijt, dus ik heb even een simpel overzichtje gemaakt. Willen jullie hem zelf updaten/ wijzigen als iets niet klopt :)

Wensmama: 7 januari echo ivm vocht in eileider
    Happybest (medicijnen): 7 januari 1e echo
    JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari mogelijke TP, ontdooikans = 90%
    Blondje (eigen cyclus): 10 januari 1e echo
    Palmboom (medicijnen): 10 januari 1e echo
    Madi: wachten tot HCG waarde 0

@Wensmama & Happybest: ik duim alvast voor een goede echo morgen!!

15. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    SUPER SPANNEND!!!! Wat een goed nieuws! Wist helemaal niet dat er % waren voor de ontdooikans... 90% klinkt in ieder geval heel hoopvol :D

16. Sifra

Sifra Niet meer actief

Zo zeg, dat klinkt zeker hoopvol, 90%!! Heel spannend...We duimen mee!

17. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dat is handig zo'n overzichtje. Anders raak je inderdaad de draad een beetje kwijt wie hoe ver is.
    Is er ook een manier om te updaten zonder het hele lijstje over te moeten tikken, of gaat dat niet?

Happybest: veel succes morgen!

18. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Op de tablet of telefoon is het niet zo handig om een update te maken... Je kunt hem eventueel via quote kopiëren en dan opnieuw (met de wijzigingen) plaatsen in het bericht.

Maar wijzigingen mogen ook bv in het vetgedrukt doorgegeven worden, dan stuur ik een update :)

19. Madi78

Madi78 Niet meer actief

Succes morgen met de echo @wensmama! De endo is echt :x. Ik ben ook al eierstok links kwijt. Ga duimen dat jouw ene kant nog even mee wil blijven doen!!!!!

20. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    @wensmama hoe is het gegaan!!!!

Dank jullie wel, het heeft geholpen :) het ziet er goed uit en ze gaan vrijdag al onze eskimo ontdooien. En als alles goed gaat dan hoeven ze maar 1 te ontdooien maar we hebben we nog 5 dus ze gaan ervan uit dat dat altijd goed moet komen. Maar het blijft ongelovelijk spannend. En dan is zaterdagmiddag de terugplaatsing :)

Deel Deze Pagina