Wensmama: 7 januari echo ivm vocht in eileider Happybest (medicijnen): 10 januari cryo ontdooien JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari mogelijke TP, ontdooikans = 90% Blondje (eigen cyclus): 10 januari 1e echo Palmboom (medicijnen): 10 januari 1e echo Madi: wachten tot HCG waarde 0
dank je palmboom! hopelijk krijg jij hetzelfde goede nieuws deze week! JJ1980 ja inderdaad wat leuk! spannend he! ik duim zeker voor onze eskimootjes
bij welk ziekenhuis/ kliniek zijn jullie eigenlijk? wij bij isala in zwolle. vind ze daar echt super.
Happybest: grappig, wij zitten ook bij Isala in Zwolle. Aangezien wij vanmorgen ook een echo hadden kan het dus maar zo dat we samen in de wachtkamer hebben gezeten. Wij waren er tussen 09.00 - 10.00 . Fijn dat alles goed is en dat ze vrijdag kunnen gaan ontdooien. Hopelijk hebben jullie een mooie en succesvolle tp zaterdag. Hier geen goed nieuws. Eileider laat hetzelfde beeld zien als vrijdag. De gyn was heel duidelijk in het feit dat dit niet goed is en de eileider niet te herstellen valt. Dit opgeteld bij het feit dat ook mijn linker eileider niet functioneert, hoef ik denk ik verder niets meer te zeggen..... Morgen gesprek met de gyn m.b.t. een operatie, daarna kijken we verder w.b. verder behandelingen. Voor nu houdt het even op voor ons en trek ik me terug uit dit topic. Ik wens jullie heel erg veel succes in jullie cryo behandelingen en hopelijk mogen jullie allemaal een prachtig resultaat hebben!
oh wensmama wat verschrikkelijk!!!!!!!! wat vind ik dit erg voor jullie. dikke mega knuffel (ook al heb je daar niets aan ). maar dan hebben we elkaar wel gezien want ik was er met mijn zoontje om 9:30-10:00. heb nog wel even gedacht, goh zou ze hier toevallig zijn. ik wens jullie heel veel sterkte om dit te verwerken.
Dankjewel meid, lief van je. Zat jouw zoontje in de wandelwagen en gaf jij op een gegeven moment een doosje kleurtjes aan een ander kindje?
Haha, ja, dat waren wij idd Hoop dat k niet al te chagerijnig keek , men zegt altijd dat k zo boos kijk, terwijl ik dat niet ben... Toevallig, zo schrijf je een aantal dagen met elkaar in een topic en zo zit je samen in de wachtkamer van het zh.
ja bijzonder he! en nee hoor je keek niet chagerijnig. en al was dat wel zo, dan had je daar toch echt alle reden toe!!! jullie leken mij een heel leuk stel ! ik hoop echt dat het jullie op een of andere manier ook gegunt wordt, echt waar!
Wat spannend allemaal meiden! Jj1980 vrijdag al, ik duim voor hoede ontdooing! En voor jou voor zaterdag happybest. Idd handig zo'n overIcht.
Wat een verdrietig nieuws wensmama. Heel veel sterkte! Happybest; zie dat jouw zoontje een dag jonger is als mijn dochter, grappig! Hoe lang zijn jullie al bezig voor een brusje?
Meiden, wat spannend allemaal. @ wensmoeder, wat een verschrikkelijk nieuws, sterkte! Ik ben ook bezig met tp in januari (bij het Lumc). Gisteren eerste echo gehad, bloedprikken en urine ingeleverd. Gisteren avond moest ik ovitrelle spuiten ( zit dit jaar weer in het pakket, voorheen gebruikte ik ook pregnyl). En vanochtend moet ik nog weer urine inleveren. Dan hoor ik vanmiddag wanneer mijn tp is (zondag of maandag). Ik heb nog 2 cryo's, maar laat er ook 2 terugplaatsen gezien mijn leeftijd (41) en gezien eerdere mislukte pogingen. Ik hoop echt dat de tp zondag is, want maandag heb ik een heel belangrijke vergadering en ik heb net een nieuwe baan. Wat voor smoes moet ik anders weer verzinnen... Het wordt voor mij de 6e tp uit 2 puncties. Dus aan de ene kant mazzel dat ik elke keer zoveel bonus eitjes heb. Aan de andere kant begin ik de moed een beetje te verliezen. Ga voor ons allemaal duimen deze dagen.
Wendy, wat grappig......ik loop ook bij het lumc Maandag laatste echo gehad en vrijdag terugplaatsing. Ik heb ook 2 cryo's. Ik hoop zo dat ze ontdooien, tenminste 1 dan Ik hoop voor je dat je zondag mag! Wensmama, wat een verdrietig bericht. Ik wens je heel veel succes met de operatie en hoop dat je snel zwanger mag worden daarna.
Happybest (medicijnen): 10 januari cryo ontdooien JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari mogelijke TP, ontdooikans = 90% Blondje (eigen cyclus): 10 januari 1e echo Palmboom (medicijnen): 10 januari 1e echo Wendy 41 (medicijnen): tp 12 of 13 januari Madi: wachten tot HCG waarde 0 @Wendy41: welkom en wat een spannende dagen! Kan me voorstellen dat het lastig is ok een smoes te bedenken voor het werk... Ik hou het vaag (maar mijn collega's wegen wel waar ik mee bezig ben) maar volgende week hebben wij wel een uitdaging qua bezetting als ik plotseling dinsdag of donderdag vrij moet nemen... Mijn collega's zijn dan op verplichte cursus. Nou ja, eerst de echo afwachten en dan zien we wel weer! Wanneer hoor je of de tp zondag of maandag is? @wensmamma: wat een verdrietig nieuws. Wil je heel veel sterkte wensen en ik denk aan jullie! @welk ziekenhuis: wij hebben onze behandelingen in het AMC! Grappig zeg dat Wensmamma en Happybest elkaar hebben gezien! De wereld is klein @hier: nog ongeduldig aan het wachten... Nog 2 nachtjes slapen en dan de eerste echo! Hopelijk is die meteen goed....
De wereld is zeker klein, zo kwam ik maandag weer een zus van een vriend tegen in het ziekenhuis. Dat resulteerde dan weer in een bakkie thee van 4 1/2 uur, haha.
Ik kom hier ook ff meekletsen, aankomende zondag heb ik de eerste cryoterugplaatsing, spannend! Aan de ene kant ben ik heel optimistisch en aan de andere kant heb ik een soort voorgevoel dat het deze maand niet wordt, hopelijk is het gewoon angst of zelfbescherming. Ik ben zelf bij het FKT maar de terugplaatsing is ook in Isala, zijn er hier meer las ik! Zaterdag gebeurt het ontdooien, wordt een spannend telefoontje daarna!
Update: Happybest (medicijnen): 10 januari cryo ontdooien JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari mogelijke TP, ontdooikans = 90% Blondje (eigen cyclus): 10 januari 1e echo Palmboom (medicijnen): 10 januari 1e echo Wendy41 (medicijnen): tp 12 of 13 januari Suus85: 13 januari tp Madi: wachten tot HCG waarde 0 @Suus85: Welkom! Ik herken het dubbele gevoel... Je wilt graag positief zijn, maar ook jezelf beschermen voor een telerustelling. Hoeveel cryo's hebben jullie?
Suus, dat komt wel goed denk ik zo bij jullie zaterdag. Want jij had volgens mij megaveel cryo's (zeg ik totaal onjaloers )