Dank je, ik hoop het ook! Klopt, we hebben er wel veel, 10 stuks. Daar ben ik ook heel blij mee en dit hadden we nooit verwacht, ik besef heel goed dat het ook anders had kunnen zijn! De terugplaatsing is trouwens de 12e ipv 13e, zou je dat willen wijzigen palmboom?
Blondje wat grappig . Wij zijn sinds september 2012 bezig voor een brusje. In mei was ik spontaan zwanger maar is heel verdrietig met bijna 3 mnd in een miskraam geeindigd. Met nog een lange nasleep. En jullie? Welkom suus en wendy het is echt spannend allemaal!
@jj1980 hopelijk komen we elkaar straks tegen op de verloskundige afdeling in het Lumc 😊. Succes vrijdag! Ik hoor vanmiddag wanneer de tp is. Lees hier over granaatappelsap. Welk merk kun je dan het beste nemen? Ik heb altijd het idee dat de meeste pakken sap gewoon water met een klein beetje extract van de vrucht is.
Ja, dat zou pas leuk zijn Ik heb vorige keer ook de granaatappelsap gebruikt, maar het heeft niet gebaad. Ik weet niet meer welk merk het was...... Deze keer probeer ik het niet, ik ga aan de thee veel warmer dan die koude sap uit de koelkast. Hou ik toch al niet van, koude dranken. Nu neem ik mijn tarwekiemolie door en ik gebruik alleen de zwangerschapsvitamines van kruidvat. Bij mij vorige zwangerschappen had ik alleen foliumzuur, toen is het ook 4 keer goed gekomen Wel waag ik me nu aan de hormoonyoga, om mijn bloedtoevoer naar mijn baarmoeder te stimuleren. Maar dit is enkel omdat mijn baarmoederslijmvlies niet dik is en wel wat hulp kan gebruiken bij de doorbloeding.
Ja, weet iemand dit (anders vraag ik het vrijdag zelf in het ziekenhuis): hoeveel cryo's ontdooien ze op 1 dag? Wij hebben er 3 (in aparte rietjes), mochten 1 en 2 niet goed ontdooien, doen ze dan meteen ook nummer 3?
Als die van ons vrijdag niet ontdooit, dan gaan ze direct over op nr 2. Het duurt geloof ik anderhalf uur.
Wendy, hoop voor je dat het zondag wordt. En idd veel 6tp's uit 2 behandelingen. Suus; spannend zaterdag, hoeveel cryo's heb je? Ik zie dat je ohss hebt gehad met ziekenhuisopname en geen tp, heb hetzelfde gehad 3 jaar geleden, balen he. Had wel11 cryo's en uit de 4e tp is mijn dochter ontstaan. Ik lees al dat jij ook 10 cryo's hebt, gerustelling he. Happybest; wat verdrietig een mk, lijkt me vreselijk. Wij sinds oktober 2012 bezig, 3 icsi' gehad waarvan 1 afgebroken. Dit wordt de 6e tp. Ik heb wel eens coolbest gedronken en heb nu Pom omdat dat volgens mij puur granaatappel is, kost wat maar ja, niet in verhouding tot al het andere qua moeite. Gebruik ook vitamine D, omega 3 en visolie en normale vitamine tabletten, en foliumzuur natuurlijk. Allemaal onder het mom baad het niet dan schaad het niet. Jj1980; hormoonyoga? Ben wel benieuwd wat dat inhoudt. Palmboom; ik zou het voor de zekerheid vragen inhet zh omdat dit per zh kan verschillen. Bij ons ontdooien ze vogens mij tot ze een goede hebben of op zijn? Ze hebben bin ons maximaal 2 rietjes per keer hoven ontdooien.
Blondje, dat geeft hoop! Het was inderdaad heftig maar we halen er veel energie uit dat er zoveel cryo's zijn. En omdat ik al een keer zwanger ben geweest (helaas miskraam) hebben we goede hoop dat het innestelen toch bij minstens 1 goed moet gaan! Het probleem ligt bij mijn eileiders, niet de baarmoeder. Afwachten maar!
Ik ben net gebeld door het Lumc. Zondag worden 2 eitjes ontdooit . En dan maandag tp. Gelukkig heb ik kunnen afspreken tp na 15.30. Dan kan ik eerst in de ochtend nog naar kantoor voor die belangrijke bespreking. Maar eerst maar hopen dat het ontdooien goed gaat op zondag.
Vindt het wel jammer dat ik nu niet meer met jullie mee kan schrijven hoor. Ik blijf jullie wel volgen, want ben veel te benieuwd naar hoe het gaat met iedereen. En als jullie het goed vinden, drop ik hier misschien af en toe eens een berichtje neer!
Oja, voor alle meiden die ik nog geen succes heb gewenst, bij dezen: SUCCES en ik duim mee voor mooie resultaten!!
Blondje, hormoonyoga heb ik van een andere meid hier op het forum. Google maar eens. Er worden dagcursussen aangeboden, maar ik kijk de oefeningen af van youtube enz Het gaat er om dat je je bekken open zet, waardoor het bloed beter door kan stromen. Dat zou bij mij geen slecht idee zijn Slaap nu ook sneller in, ook geen slechte bijwerking, haha. Wensmama, natuurlijk is dat goed gekkie.
Update: Happybest (medicijnen): 10 januari cryo ontdooien JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari mogelijke TP, ontdooikans = 90% Blondje (eigen cyclus): 10 januari 1e echo Palmboom (medicijnen): 10 januari 1e echo Suus85: 12 januari tp Wendy41 (medicijnen): tp 13 januari Madi: wachten tot HCG waarde 0
Ik drink ook granaatappelsap (POM) en samen met water is dat de enige 'koude' drank die ik drink. Van mijn acupuncturist moet ik een warme omgeving creeren in mijn baarmoeder en eet dus veel soep als lunch, havermout als ontbijt en in de avond weinig vlees en veel groentes uit het seizoen. Morgen is een spannende dag voor velen in ons groepje! Nog maar een nachtje slapen!!!
Haha palmboom, ik ben nu soep aan het koken. Dat had ik ook al meer dan eens gelezen. Ik ben even van het water af, drink nu alleen nog kamille of brandnetelthee. En nu dus ook soep En warme sokken Als het deze ronde niet lukt, dan weet ik het ook niet meer
Vind het eigenlijk best een beetje spannend worden nu. Happybest hoe voel jij je? Ik heb 'maar' 2 cryo's dus af en toe schiet het toch door mijn hoofd. Hopen maar op een goed telefoontje. Ik word morgen tussen 11 en 12 gebeld
Ik lees ook veel over kinderaspirine. Weten jullie hier iets van? Ik twijfel of ik het zal gaan gebruiken...
Bij ons is het zo dat als ze bellen de TP niet door gaat, als ze niet bellen wel... Zou het liever zoals jouw ziekenhuis willen