Wat ontzettend balen! Ik leef met je mee! hele dikke knuffel! Hoe was de kwaliteit toen ze werden ingevroren? Welk ziekenhuis zit jij ook alweer? Isala toch? Kan me voorstellen dat je even de tijd moet nemen... Ik word er wel bang van, bij mij is morgen het ontdooien, ook in Isala.. Heel veel sterkte meid!
Oow nee... wat een verschrikkelijk k*t nieuws... Kan me voorstellen dat je het even niet meer weet. Wil je graag een dikke digitale knuffel geven!! Sterkte!
Dank jullie wel! @suus ik ben net in december 33 geworden. Toen de cryo's in 2011 zijn ingevroren waren ze van goede kwaliteit. Anders vriezen ze in zwolle ( isala klinieken) ook niet in. wat ik vooral erg moeilijk vind is dat de vorige cryo tp (toen hebben ze er 2 van ontdooit) in een eigen cyclus is teruggeplaats welke ik zelf al lang vond duren. Dit bleek achteraf ook. Dus hij/zij heeft nooit een goede kans gehad. En nu zag alles er perfect uit. Dat doet zo'n pijn. Maandag worden we gebeld over hoe verder... Niet bang zijn, goede moed houden
Oh Happybest, wat een rotnieuws. Dat is echt het ergste wat je kunt horen via de telefoon. Alle vijf nog wel, dikke knuf meid!
Vind het bijna cru om nu te plaatsen, maar ik heb om 3 uur mijn cryo teruggeplaatst gekregen. Er is er maar 1 nodig geweest. 12 cellig ingevroren en ook precies zo ontdooit (schrijf je dat nou met een d of een t?????)
En toen waren ze allebei goed gegaan? Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is... Het is ook wel heel zuur dat nu alle 5 niet goed zijn gegaan, dat verwacht je niet... Heel veel sterkte dit weekend en dan maar is afwachten wat er maandag wordt gezegd!
JJ dat is super! 12 cellig,wow.... ging de terugplaatsing verder goed? Nu de spannende wachtweken in...
JJ1980: van harte met de tp. Klinkt goed, een 12 cellig embryo. Nu de spannende wacht weken. Veel succes en op naar een mooie zwangerschap. Happybest; lieve meid, wat een teleurstelling. Weet niets te zeggen wat je op dit moment kan opbeuren. Het heeft tijd nodig dit te bevatten en je verdriet hierover een plekje te geven. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Happy Best, wat een onzettende domper moet dit zijn voor jullie. Dit verwacht niemand idd.. Heel veel sterkte.
Ik lees even mee! Moet wachten op menstruatie en begin dan met de hormonen denk ergens begin februari op de eerste echo en dan half feb de tp als de cryo (heb er 3 in 3 rietjes) goed ontdooit. Eerste cryo dus ben benieuwd hoe het gaat, hoe ik reageer op nieuwe medicijnen en of het aanslaat. Spannend, zal duimen dat de 15e een mooie echo is voor je!
He Doortje, welkom. Mag ik vragen waarom je hormonen krijgt? Jier een tp zonder hormonen gehad, eigenlijk wel errug lekker
Hoi JJ1980! Ik heb van mezelf PCOS dus het is maar weer de vraag wanneer ik van mezelf ongesteld word. Ik start morgen met slikken van Primolut en verwacht zelf volgende week ongesteld te worden. Vanaf dan begin ik met slikken van Progynova en een paar dagen later met Utrogestan. Ik baal van de Utrogestan want dat vind ik echt rotzooi.. hoe ik op Progynova ga reageren is ook de vraag... jammer dat het niet hormoonloos kan maar alles voor het goede doel zeggen we dan maar! Heb je de tp al gehad? Geen idee hoe het werkt zonder hormonen
Ah, dan is het logisch ja. Ik heb urine ingeleverd vorige week vrijdag en maandag, tevens bloed laten prikken en een echo gehad. Daaruit bleek dat ik maandag mijn eisprong had ingezet. Eitje is dinsdag gesprongen. Vanmorgen is de cryo ontdooit en vanmiddag teruggeplaatst!
Heeee super! Spannende tijden dus! En hoeveel dagen duurt het nu voordat je mag gaan testen?? Is dat ook weer 14 dagen? Dit is ook jouw eerste cryo of niet? Vind het wel heel spannend weer!
Ja, heel spannend. Dit is idd de eerste. We hebben er nog 1 in de vriezer. Bloedtest in het zh is de 21ste. Dus 14 dagen na eisprong. Heb geen medicijnen gebruikt, dus ze kunnen dan gewoon nod aanhouden.
Jj; jij hoeft ook geen pregnyl te spuiten begrijp ik? Ik moet dit wel om het goede moment van de tp te bepalen. Bij jou doen ze dat dus met bloed prikken? Wel fijn helemaal niks. Ik gebruik ook utro onder het mom baad het niet dan schaad het niet. Na 3 mislukte cryp 's ben ik het gaan gebruiken in overleg met zh en toen was ik zwanger, toeval of niet we laten het maar zo. Doortje; welkom, spannend zo'n eerste cryo! Ik heb ook progynova gebruikt, cycles was toen in de war na behandeling, was 2 dagen na cryo in natuurlijke cycles al ongesteld, dus kreeg de poging erna een gestuurde cycles. Vond het niet echt fijn qua bijwerkingen, maar is bij iedereen anders.
Nee, echt helemaal niets, ook geen pregnyl. Mijn lf is altijd al 15 dagen, dus utro haalt ook niets uit Hormoonloos dus, heerlijk.
Slecht nieuws voor happybest en goed nieuws voor JJ... Wat is het toch onvoorspelbaar soms. Ik heb bij de eerste 2 bonustp's ook helemaal niks hoeven te gebruiken. Maar nu de laatste 2 bonustp's wel... (Alleen pregnyl of ovitrelle). Morgen worden mijn eitjes ontdooit . Ik heb er 2 en wil er ook 2 laten terugplaatsen. Omdat het weekend is, is de tp dan pas op maandag. Vind ik altijd wel vreemd. Zal dit de kansen op succes niet verkleinen? Bij de eerdere 5 ontdooiingen is het bij 1 eitje niet goed gegaan. Dus het blijft spannend .