Bonuspoging (cryo terugplaatsing) in januari

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Palmboom, 29 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Wendy, bij het lumc is terugplaatsing altijd de andere dag. Alleen op vrijdag niet ;)
    Ik vond het juist jammer, omdat je de andere dag al kan zien of je eicel verder deelt, bij mij was dit nu niet te zien helaas.....
    Succes voor morgen. Hoe laat wordt je gebeld?

2. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; plaatsen ze bij jullie niet terug in het weekemd? Bij ons wel. Succes alvast maandag!

3. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Ze doen wel tp in het weekend. JJ corrigeerde mij. Alleen op vrijdag is ontdooien en tp op dezelfde dag. Ik heb 2 x tp van ontdooit eitje gehad op vrijdag en 2x in het weekend, dus dat wist ik niet.
    Morgen voor 14 uur wordt ik gebeld ...

4. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Nou hier het verlossende telefoontje gehad! De eerste cryo is niet goed ontdooid, de 2e wel en er zijn 7 cellen over. Deze is op kweek gezet, morgen 1uur terugplaatsing!

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Super Suus, op naar morgen. Erg he, dat wachten op dat telefoontje ;)

6. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ps kleine vraag.........hebben jullie wel of geen s*x na terugplaatsing? Ik durf niet zo goed, man niet zo blij mee :p

7. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ja dat wachten was wel super spannend! Ik was aan het werk en wachten op een berichtje van mijn man...
    Bij mij wordt de eerste 5 dagen geen gemeenschap geadviseerd omdat je baarmoeder daardoor gaat samentrekken. Je man moet dus nog ff geduld hebben;)

8. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Volgens mij mag je wel sex hebben, maar geen orgasme (=samentrekking), hihi
    Succes morgen suus!

9. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dat is hier niet zo goed mogelijk, ben vaak sneller dan mijn man ;)
    We laten het dus maar even voor wat het is :p

10. Madi78

Madi78 Niet meer actief

Dat is wel beetje tegenstrijdig, ons ziekenhuis zij dat we gewoon Gemeenschap mochten hebben alleen de dag zelf niet omdat het gevoelig kan zijn. Volgende keer maar laten dan, want ik kreeg idd erna buikpijn en daarna is het mis gegaan. Want bij bloedtest zagen ze wel hcg verhoging :x

11. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Oh echt, Madi :(
    Nou, dan weet ik het wel. Heb er na eisprong toch nooit al te veel zin in. Zal hem wel op een andere manier plezieren, dan :p

12. Wendy41

Wendy41 Lid

21 dec 2013
    48
    0
    0
    Ik ben net gebeld. Eerst het goede nieuws, morgen om 15 uur terugplaatsing.
    Maar ze deed erg vaag over de kwaliteit en het aantal cellen. Een was nog wel goed ( had ook wel wat cel(len) verloren). De ander zag er minder goed uit (had veel cellen verloren). Afwachten of ze vannacht misschien nog doordelen.
    Succes straks suus!

13. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Wendy spannend! Hopen dat ze nog door delen. Hier vanmiddag de TP gehad. De cryo was met 10 cellen ingevroren, gisteren 7 cellen over en vandaag weer 9. Nu afwachten!

14. Sifra

Sifra Niet meer actief

Wendy41: spannend. Succes morgen!

Suus85: veel sterkte met de wachtweken en we duimen voor een mooie zwangerschap.

Happybest; hoe is het met je?

15. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Suus, wat goed! Spannend afwachten nu ;)

16. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ff een vraagje voor degenen die al een keer een terugplaatsing hebben gehad, ik merkte net dat ik wat bloed verloor samen met vloeistof van het terugplaatsen, hadden jullie dat ook? Lijkt me zo snel, amper 6 uur na de terugplaatsing! Ik ga er maar vanuit dat de embryo nog in mijn baarmoeder zit!

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Haha Suus, erg he. Ik voelde het na een paar minuten al lopen. Durfde niet meer op te staan :D
    Ik ga er maar van uit dat het er nog zit. Heb nu ook echt krampen in mijn baarmoeder en dat trekt door naar mijn rug, dus zal wel goed zitten :p

Ik heb besloten dat ik zwanger ben, totdat het tegendeel bewezen is :)

18. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    JJ volgens mij komt dat helemaal goed bij jou! Die buikpijn lijkt mij positief haha, helemaal gelijk, zwanger tot het tegendeel bewezen is! Zelf ben ik nog niet zo overtuigd van deze poging, maar ik doe en laat ook alles alsof ik zwanger ben, daar zal het niet aan liggen!

19. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik heb na de tp's ook iedere keer wat bloedverlies gehad. Op de dag van de tp tot een paar dagen daarna.
    Je embryo zit veilig in je baarmoeder, dat 'loopt' er echt niet zo maar uit.
    Probeer een beetje te ontspannen ( dat is makkelijk gezegd, ik weet het, vond de wachtweken altijd zenuwslopend ), zorg goed voor jezelf en doe of laat wat goed voor je voelt. Sterkte!

20. Palmboom

Palmboom Bekend lid

28 sep 2012
    858
    0
    16
    Noord-Holland
    Update (klopt dit zo?):

Wendy41 (medicijnen): tp 13 januari om 15:00 uur
    Blondje (eigen cyclus): 13 januari 2e echo
    Palmboom (medicijnen): 15 januari 2e echo, mogelijk de tp op 20 januari
    Doortje86 (medicijnen): wachten op menstuatie

Wachtweken:
    Suus85: 12 januari tp, testen op??
    JJ1980 (eigen cyclus): 10 januari tp, testen op ??

Helaas geen tp:
    Wensmamma
    Happybest

@Doortje: welkom!

@wendy: heel veel suc6 vandaag!!

Deel Deze Pagina