hallo, ik heb een genante vraag namelik dit ben nu 3 weken bevallen en heb ondekt [met een spiegel] dat in mn vagina waar ook plas gaatje ziet een raar stuk vlees vast ziet daarop dan de plasgaatje,weet niet of dat het altijd er zat maar maak me best wel zorgen, vooral dat de kraamzorg op de laatse dag van haar bezoek heeft geconstateert dat mn baarmoeder nog te hoog zat namelijk op 2 en haar collega had 5 gemeten kan dat mn baarmoeder zijn die er uit hangt want ik kan t met mijn vingers als het ware naar binnen duwen ik hoop dat je me begrijpt want anders kan ik het niet uitleggen alvast bedankt yasmine
HOi yasmine, Dit is lastig beoordelen door de computer heen! Bel je verloskundige even op of je even langs mag komen om het te laten zien. Dit is niet raar of gek! Je kan het maar beter even zeker weten,toch?! Imke
hoi hoi, ben inderdaad langs geweest, mn verloskundige heeft dubbel gelachen vooral toen ik zei dat het de eerste keer was dat ik met een spiegeltje in de weer was gegaan hoe weet je dan dat het er niet in hoort als je nooit eerder had gekeken aldus mn verloskundige.... en daar had ik geen antwoort meer op hahahah maar bedankt voor de reactie.. liefst jasmine