Ook wel bekend als "Hell yeah!" "Right on!" "In your face!" "Karma!". Wat riep bij jou het Boo-yaa gevoel op? Ik heb het vrij vaak wanneer iemand op een goede manier "op zijn/haar plek gezet" wordt ofwel terecht gewezen wordt. Net ook toen ik deze brief, in het engels, net las.
Zo inderdaad zeg! Ik denk dat mijn oudste dochter op meiden valt. Waarom, geen idee. Behalve dat ze zelf al roept met een meisje te gaan trouwen... heeft ze nu wel verkering met een jongen. Maar ze zijn meer goede vrienden... ze is nu 9 trouwens. Mijn man vindt het grappig dat ik dat gevoel heb. Hij heeft dit gevoel niet, zo sterk. Dochter vroeg of dat erg of gek was. Als ze eventueel met een meisje zou trouwen Natuurlijk niet, zeiden wij. Als je maar gelukkig bent en keuzes maakt in t leven waar jij zelf achter staat. Dan groei je op tot een prachtig persoon die jij bent. Wij houden toch wel van je. Dochter ging daarna buiten spelen. Moet even processen wat er nou allemaal gebeurde. Hoe het ook zal lopen, met haar komt het zeker goed. Alleen zal het voor haar misschien zwaarder zijn als ze wel op meisjes valt, in deze maatschappij. Maar dan heeft ze in ieder geval ons om op terug te vallen. kan me niet voorstellen dat je dit als ouder kan doen. Je kind uit huis zetten voor zoiets. Echt bizar!
Heel erg eigenlijk. Maar het feit dat mijn zusje naast mij nu ook geen contact meer heeft met onze vader. Hij is altijd heel goed alles bij andere neer te leggen namelijk en heeft mij compleet zwart gemaakt en leugens over mij verteld. inmiddels is dit dus nummer 2 van de 3 dochters die hij niet meer ziet en ja, ergens denk ik wel. Karma.