Wél voor gevoelige kijkers: De borstvoedingsmuts - Home - AD Zojuist op de boob beanie gewezen door mijn vriend, zijn ze niet leuk?!
ik wel tijdens het voeden en dan vooral bij mensen die met afschuw zitten te kijken. ff heerlijk provoceren
geniaal !!!!! Zo ontzettend waar ! Borsten zie je overal ! De ene dame nog schaarser en seksistischer gekleed dan de andere op posters en in bladen. Dat is blijkbaar heel normaal , maar je kindje voeden waarbij de borst niet eens zichtbaar is is heel raar ?? Gekke mensen
Vind het wel grappig, maar ik zou het mijn kindje niet laten dragen. Gewoon schijt aan hebben, zij leggen de connectie met seks en vinden het dus ongepast, niet mijn probleem. Kindje moet toch eten. Laatst zag ik op FB dat er iemand mee deed aan een nurse-in in Amerika, omdat daar een vrouw tijdens het borstvoeden was weggestuurd uit een Hollister-winkel. Vond ik ook wel een goed initiatief, maar nogmaals: Belachelijk dat het blijkbaar nodig is!
Hihi, maar zou m niet opzetten. Heb trouwens nog nooit negatieve reacties gehad op voeden in t openbaar, en doe t toch vrijwel overal.
Stomme mutsjes.. En persoonlijk vind ik bv bij een ander kind onprettig om naar te kijken. niet omdat het kind iets natuurlijks ondergaat, maar omdat ik zit te kijken naar hoe een borst in vol ornaat wordt gezogen. En bij een ander vind ik niet dat ik daar getuige van moet zijn. Ieder voor zich toch! Zo'n muts zou voor mij een reden zijn om een opmerking te maken. Ik word een beetje moe van dat geneuzel over borstvoeding, de 1 wil het wel, de ander niet. Laat elkaar toch gewoon in waarde. Maar er is nu een soort van bv-discriminatie ontstaan en iedere moeder die bv geeft voelt zich in die zin gediscrimineert als ze een vreemde blik krijgt. Jij kiest er voor om je borst in het openbaar eruit te hangen, deal dan ook met de mensen die dit niet prettig vinden om daar naar te kijkeen. Ik erger me ook aan mensen die zoenen in het openbaar ( tongzoenen dan ) , maar dat is ook iets natuurlijks en toch geef ik ze 'de blik'.. Zou een raar gezicht zijn als die mensen ineens allemaal met een tong-muts gaan lopen.