Tamale, mijn tiet hangt er niet in vol ornaat uit bij het voeden hoor. Je moet wel heel dichtbij komen om er überhaupt een stuk van te zien. En ik ken niet een vrouw die voor maximale exposure gaat. Jammer dat je zo generaliseert en laatdunkend doet. Je vergelijking met zoenen gaat dan ook helemaal mank: het een is lust, het ander een baby die te eten krijgt!
Ik zal mn kind voor joker zetten zeker, die muts ben je toch niet nodig kom op. zet hem lekker zelf op je kop Laats een verjaardag, vrouw haalde haar borst eruit en legde haar kind aan de borst, prima maar zo midden in het publiek terwijl er achter de visite een tafeltje met stoelen stond.. kijk borstvoeding moet je gewoon geven, prima maar hou een beetje rekening met de rest van de visite
Gut, ik heb elf jaar bv gegeven, maar nog nooit een borst naar buiten gegooid. Wat een raar beeld heb jij van bv zeg. De vergelijking met tongzoenen slaat werkelijk totaal nergens op.
Geniale muts! Het idee erachter en sommige reacties hier zijn weer eens wat overtrokken. Maar die muts op zichzelf is echt te lollig!
Ik vind 'm net zo grappig als die fospenen met hazentanden of een snor en die zachte pumps voor pasgeborenen.
ja zo zie ik het ook, grappig als de speen maar zouden jullie hem echt serieus gebruiken elke keer???
Elf jaar? Hoeveel kinderen heb je dan Ik vind de muts zelf niet leuk. Zou dat mijn kind niet aandoen. Ik vind deze tentjes leuker:
Haha, die zijn ook grappig! Ik zou om eerlijk te zijn mijn kind nooit die muts opzetten. Zo'n lief schattig babytje met een tiet op zn hoofd. Nee.......Maar het is wel grappig bedacht! Leuk voor carnaval ofzo
Beetje jammer je opmerking. En je vergelijking met tongzoenen in het openbaar slaat echt nergens op. Als een stel loopt te tongen, geeft het het publiek gewoon een inkijk in hun slaapkamer en sexleven. Tja, de vrijheid hebben ze, maar logisch dat niet iedereen dat prettig vindt. En waar geeft een moeder die haar baby laat eten dan precies een inkijk in? Het kindje heeft honger, moet je dan maar elke keer zorgen dat je thuis bent als dat gebeurt? Dat zou mooi zijn, dan zou je nergens meer komen. Je doet net alsof het iets stiekems en vies is dat achter gesloten deuren moet gebeuren. Een vrouw die gewoon in het openbaar haar baby de borst geeft, daar is niets mis mee. Je ziet de helft van de tijd echt niets, of je moet er met je neus bovenop gaan staan, en dan raar gaan kijken omdat je een stukje borst ziet vind ik echt getuigen van een rare vrouwonvriendelijke mentaliteit. Moeten we ons allemaal verstoppen onder die voedingsburqa's ofzo, zodat mensen er geen aanstoot aan nemen? Daar pas ik voor, dat is hetzelfde als deze muts. Ik voed mijn dochter overal, heb er nog nooit rare blikken op gehad, en nee, ik 'klap mijn tiet niet zo naar buiten', zoals jij dat zo laatdunkend noemt. Voor een blote tiet moet je toch echt naar het strand.
Ik vind het mutsje op zich wel leuk bedacht , maar ik ben zelf iemand die liever rekening met anderen houdt en dan eerder de borst een beetje afschermt /afgeschermd gaat staan als ik in het openbaar bv zou moeten geven, dan dat ik op deze manier mensen moet provoceren. ik hoef niet zo nodig een statement te maken, maar ieder zijn ding!
Dat met nou zo van slag raakt van een paar borsten waar een kindje uitdrinkt. Zolang de mensheid bestaat bestaat dat gebruik. Sommige gezichten vind ik ook niet om aan te zien echt ranzig, maar vraag hun toch ook niet om zich te bedenken of apart te gaan zitten. We lezen 50 tinten grijs, maar borstvoeding geven in het zicht kan niet. Mensen het is 2013 om zo te denken is zooooo 2012!
Dit mutsje is al zo oud. Dat idee heeft deze dame goed eigen gemaakt. Ontzettend duur mutsje ook Materiaalkosten zijn onder de 5 euro (haaknaald en katoen) en dit is makkelijk en snel klaar als je het zelf kan.
Ah die tentjes zijn DE oplossing voor werkplekken zonder goede kolfplek! Gewoon zo'n tent voor de deur zetten voor de kolvende moeders!
Dat moet toch ieder voor zichzelf weten? Ik zou het voor mezelf prettiger voelen als ik afgeschermd sta, al mag het dan bij wijze van spreken anno 2083 zijn, who cares?