Boob kleding: zin of onzin?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Daph85, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    uhm... geen idee ik draag me gewone kleding en dan is het shirtje stukje omlaag of shirt omhoog. En heel cru het kan mij echt niks schelen wat een ander ervan vind. Vroeger gaven meer mensen bv en dat is de loop der jaren minder geworden. ik ben er trots op dat ik al 9 maand voed.

En anders gewoon een stuk stof over je schouder doen schuin omlaag over je kindje. Dan is er ook niks te zien en de kans is klein dat het eraf word getrokken...

2. Daph85

Daph85 Lid

5 jan 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ondertussen toch een trui besteld, en manlief is enthousiast!
    Hij kwam namelijk thuis toen ik aan het voeden was, en zei: goh, ze slaapt, k zal stilletjes zijn. Toen ik vroeg of we zo dan wel openbaar mochten zitten, zei hij: euh, natuurlijk, waarom niet?? Nou, je dochter is heerlijk aan het drinken hoor!! :D Je had zijn blik moeten zien!! Point proven! :D

3. Karoke

Karoke Niet meer actief

Haha, nu kan hij inderdaad moeilijk nog iets anders zeggen! ;) Maar fijn dat het bevalt, ook voor jezelf is het natuurlijk wel rustiger voeden in het openbaar als je weet dat er niets te zien valt. :)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik vind die BV kleding in het algemeen heel handig. Er hoeft niet van alles omhoog of omlaag en het is idd mooi discreet. Ik ben persoonlijk niet zo moeilijk en in mijn huis voed ik gewoon. Bij anderen ga ik meestal even achteraf zitten of draai ik me wat om. Ik vind het zelf ook prettig om even wat rust/concentratie te hebben op haar.

In het openbaar vind ik het niet netjes om alles helemaal te laten hangen, dus voed ik wel discreet. Of dat nu met een BV shirtje is, een hydrofiele doek er overheen of gewoon omgedraaid, dat maakt me dan niet zoveel uit.

5. dverheul

dverheul Actief lid

14 jan 2010
    315
    0
    0
    tuincentrum medewerker
    pernis
    je kindje kan toch gewoon onder je trui of vestje als ie ruim genoeg is. en anders een hydrofiel luier over jezelf heen?

Deel Deze Pagina