Zwanger? Schijnzwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liedjepiedje, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb een vraag:

Ik ben vandaag 6 dagen overtijd met mn menstruatie. Ik heb al sinds 1,5 last van mijn darmen. Ik voel ze constant rommelen. Niet pijnlijk, maar ik heb dit nooit eerder gehad. Verder heb ik met vlagen een gevoel van misselijkheid. Als ik bijvoorbeeld sta te koken dan voel ik me heel misselijk, maar ik hoef nooit over te geven. Als ik eenmaal aan het eten ben, heb ik er ook geen last meer van.
    Smorgens heb ik veel eerder trek dan normaal.
    Ik heb geen last van mijn borsten, behalve dat mijn tepelhoven veel groter zijn dan normaal. Ik heb last van veel witte afscheiding gehad, dit is nu al minder. Af en toe heb ik een dagje diarree. En ik heb troebele urine. Met kleine bruine korreltjes erin (lekker praatje ) Heb ik anders nooit!
    Mijn testen zijn alleen negatief.
    Maak ik mezelf gek? Dit is namelijk nog maar de eerste keer dat we gestopt zijn met anti-conceptie. Kan het schijnzwanger zijn? Ik hoor het graag van jullie!

Trouwens het kan geen ontpillen zijn, want we gebruikten alleen een condoom. Ik ben nooit aan de pil geweest.

2. wieweet

wieweet Actief lid

4 nov 2008
    351
    0
    0
    Ik weet het niet liedjepietje....
    Er kunnen meerdere redenen zijn waarom je nog niet ongesteld bent. Mijn ha zei dat ik pas na 14dagen overtijd langs moest komen. Het vrouwelijk lichaam zit ingewikkeld in elkaar. Er hoeft maar weinig te gebeuren en het is ontregeld. Gelukkig hersteld het ook, dus te vroeg aan de bel trekken heeft volgens hem niet veel zin. Meestal word je dan toch weer naar huis gestuurd met het advies: nog even wachten...
    Intussen elke ochtend een testje doen, wie weet wordt ie nog positief. Ik heb ook een keer pas positief getest na 11 dagen...
    Succes!

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Bedankt Willeke... Nog even geduld dan!

Deel Deze Pagina