pijn in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renee M, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renee M

Renee M Nieuw lid

16 okt 2007
    2
    0
    0
    Grafischvormgever
    Amsterdam
    Hallo allemaal, ik ben deze maand gestopt met de pil omdat wij graag een kindje willen, ik mag dinsdag (over 6 dagen) testen of ik zwanger ben maar ik ben zo benieuwd...! Ik heb een drukkend gevoel bij het plassen en soms duizelig en soms misselijk (niet vaak en niet heel erg)... ook heb ik de laatste tijd last van pijn in m'n onderrug en in mijn buik... alleen had ik gisteravond ontzettend pijn in m'n onderbuik... een drukkend gevoel op m'n eierstokken, ik kon me niet goed bewegen... en kon alleen maar op m'n rug liggen op m'n zij was te pijnlijk... nu gaat het wel weer... ik vroeg me af of iemand van jullie hier ook last van had tijdens de zwangerschap of dat dit allemaal ontpil tekenen zijn :( :( ... hopelijk is dit herkenbaar voor elke zwangere vrouw :D

2. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Hey,

Ik weet dat ik toen ik stopte met de pil heel veel symptomen heb gehad van zwangerschap. Bijna elke maand kocht ik een testje maar het was steeds negatief. Ik was misselijk, had krampen, rare eetgewoontes, bepaalde geuren niet kunnen verdragen, moe enzo... Ik werd zelfs dikker en mijn borsten deden heel veel zeer.
    Ik zeg niet dat het bij jou zo is maar ik heb daar 5 maand mee gesukkeld met deze symptomen en heb eigenlijk PMS gekregen.
    Hopelijk is dit bij jou niet het geval!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb precies hetzelfde maar weet nog niet of ik zwanger ben.

weet wel van vorige maand (maagzuur,misselijk en alle andere symptomen van zwangerschap) dat je lichaam je erg voor de gek kan houden. ik word ook pas blij als ik de positieve test in mijn handen heb.

succes
    groetjes mik

4. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Nou ik heb ook inderdaad hetzelfde gehad. Ik ben 22 mei gestopt met de pil en in die week ongeveer ben ik zwanger geraakt ,maar dat wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat je dan ook zwanger bent. Ik zou idd gewoon even de test doen en dan zul je het zien. Ik heb zelf in die week de test gedaan, maar toen zag ik geen streepje (mijn vriend zag hem wel), en ging er dus vanuit dat het nix was. Toen een vriendin mij een week later erop wees dat ik toch nog even een test moest doen vanwege de symptomen heb ik dit wederom gedaan en toen was hij dus idd FEL ROZE...

Ik zou zeggen Succes.

5. Niet meer actief

Ik heb toen de prikpil gehad, maar nergens last van gehad toen ik stopte.
    Ja, je voelde de menstruatie aankomen, en die erge krampen.
    Ik heb alleen symptonen gehad toen ik zwanger bleek te zijn.
    Misselijk, kramp in onderbuik (net of je ongi moet worden), duizeligheid, enz.

Dus, suc6!

6. Renee M

Renee M Nieuw lid

16 okt 2007
    2
    0
    0
    Grafischvormgever
    Amsterdam
    Ha dames! bedankt voor alle reacties!
    Ik ga vrijdag testen (denk ik) deze week zou ik ongesteld moeten worden... vandaag nog geen tekenen... maar omdat ik net gestopt ben met de pil weet ik niet hoe mijn cyclus werkt dus wacht ik maar tot het einde van de week of van het weekeinde. Ik hoop dat het bij mij net zo is... gewoon in 1 keer raak... zou kunnen mijn moeder was ook elke keer zo zwanger (4x) (maar wat zegt dat)... heb inmiddels gevoelige borsten... niet zoals sommigen zeggen dat het heel erg pijn doet maar soms heb ik er steken in enzo... mijn buik is inmiddels wel over... en heb wel heel veel slaap en witte vloed (of zoiets) heb gisteren de hele middag op de bank geslapen... nou ja je weet het gewoon niet.... maar even wachten en dan een testje er tegen aan gooien. ;)... Ik had eigenlijk bedacht dat we het gingen proberen en dat we wel zouden zien... En dat ik er heel relaxed over zou zijn... Maar nu zit ik toch elke keer op internet allerlei forums te lezen... En te hopen dat ik niet ongesteld word... Maar goed dat hebben vast meer vrouwen... ;)
    Groetjes renee

Deel Deze Pagina