hoi meiden, is er weer 1 met een ovutest vraag, sorry. dit is de eerste ronde voor mij met ovu testen. ben wel een ervaren temper (helaas). zal eerst even wat voorgeschiedenis in het kort zetten. wij lopen in de MMM nu met clomid. 1e ronde gelijk zwanger, helaas miskraam, 2e ronde deed het niks. nu 3e ronde en afgelopen vrijdag met de fllikel meting zat er 1 ei van 12mm (dag13) en een heleboel kleintjes, dus dat is de vraag of ik een eisprong ga krijgen. Ik zit vandaag op dag 17, nog steeds geen positieve ovu test. nu is vanochtend mijn temp gezakt. en had ik eiwit slijm. maar een negatieve ovu test, kun je toch een ei hebben en geen posi ovutest? xxx sam sorry, lang verhaal
Hoi Sam, Dat heb ik elke maand zo. Ik heb eerst die eiwit slijm. Dan een paar dagen later (2 dagen vaak) pas één positieve ovu test. de volgende dag (of de dag erna) keldert mijn temp gigantisch en vanaf dat tijdstip weer heel erg omhoog. Ik denk dat je morgen of overmorgen wél een positieve ovu test zult krijgen. Heel veel succes.
oke, dat stelt me een beetje gerust. zat eigenlijk alwere te balen dat ik dus geen ei zou krijgen, maar kan dus nog steeds. dank je wel voor je snelle antwoorde ingiemoppie.
hier vanmiddag een bijna positieve ovutest. een hele week al superlichte of geen streepjes en vanm had ik hem op tafel gelegd en eigenlijk niet verder meer naar gekeken, kijk ik weer en een dikke streep . nog niet zo dik en donker als ie moet zijn volgens de gebruiksaanwijzing, maar duidelijk veel dikker als anders . dus ik ehb weer een beetje moed. En natuurlijk gelijk hubbie aan zijn jas getrokken hahahaha dus als het goed is moet ie morgen toch wel positief zijn dan he? dus morgen nog maar een keer hubbie aan zijn jas trekken . oww toch wel were erg spannend nu. heb nu were goede moed dat ik een ei krijg
Hoi hoi, Nou dat is goed nieuws ! Veel plezier met je hubbie en hopelijk binnekort een leuke beloning voor al het klussen. Groetjes, Bibu !