Heeft iemand enig idee in welke winkel de booby tag's te koop zijn? (behalve dan op internet in een webwinkel; je betaald dan meer verzendkosten als dat ze kosten) Je weet wel, die klipjes om aan je bh te klikken zodat je weet welke borst 'aan-de-beurt-is' met voeden. Bij elke voeding moet ik weer nadenken, welke was het ook alweer.... Of heeft iemand een andere tip?
hahaha, daar had ik nog nooit van gehoord. voel je niet aan je borst welke het laatste is gedronken? Ik heb er nl geen verstand van omdat ik fv geef. Kun je niet een speldje of soort broche opsteken? Die kun je overal zo kopen. Of een armbandje rond je beha bandje doen.
een armbandje dat je steeds verwisseld, of als je dat niet hebt een haarelastiekje aan je pols...en ik deed in het begin een (haar)lintje aan mijn beha bandje knopen...
Op www.ozowiezo.nl staat een lijst met verkoopadressen. Heb er zelf twee via de site besteld, ben er erg blij mee!
Je hebt ook de Nursing bracelet. ff op googlen. Die kan je makkelijk zelf maken of laten maken..(he Natasja?!) Ik heb er ook 1. Dan niet voor de BV maar voor de FV. zodat ik kon zien hoelaat ik de volgende fles moest geven.
Ik voel gewoon aan mn borsten... degene die aan de buurt is voelt veel voller en meestal onthoud ik het ook wel.
Ik voel gewoon aan mn borsten... degene die aan de buurt is voelt veel voller en meestal onthoud ik het ook wel.
Hoi SaMMMie, Gefeliciteerd met je dochterje Nikita - en leuk dat je haar borstvoeding geeft! Ik vond het zelf ook lastig om te onthouden aan welke kant ik was gebleven - en was dat gedoe met een veiligheidsspeld helemaal zat! Daarom heb ik BoobyTag bedacht en ontwikkeld. Omdat ik het leuk vind dat je er via deze site naar op zoek bent, wil ik hem je graag (gratis) toesturen! Stuur je ons via onze site (www.ozowiezo.nl) een mailtje met je adresgegevens? Succes en veel plezier met het voeden! Groet, Booby (aka Diana)
Ik deed het in het begin ook met een speldje, maar dat speldje raakte steeds kwijt. Bovendien vond ik het een vervelend gevoel, zo'n koud en hard ding op mijn lijf! Daarom heb ik BoobyTag bedacht, en dat werkte veel beter voor mij: lekker zacht, het kan niet kwijtraken, het is onzichtbaar onder je kleding en het staat nog leuk ook! Maar ja, ik ben natuurlijk niet geheel onpartijdig..