Jeetje wat heb ik een dag achter de rug zeg gadver.. We gingen met openbaar vervoer naar mn ouders om gezellig te kletsen en wat te drinken.. bij mijn vader was alles super gezellig, gelachen enzo.. Ik had met mijn moeder gister afgesproken dat zij ons zou halen MET kinderstoel anders vervoer ik gewoon onze dochter niet. Dus ik sms mijn moeder vandaag komt mn stiefvader aan zonder kinderstoel dus wij zeggen van nou waar is de kinderstoel, jaheb ik niet bij me zet dr maar effe op schoot tis toch maar een klein stukje Nou werkelijk ik werd zo boos, maar goed wij uiteindelijk de trein genomen komen wij in de plaats waar mijn moeder woont, verdwalen we.. Dus ik bel mn moeder van waar moet ik heen zegt ze ik heb hier geen zin in ga maar naar huis Nou echt ik heb veel meegemaakt maar dit was echt het toppunt..we zijn terug naar het station gelopen en zijn naar huisgegaan.. Man man wat ben ik teleurgesteld, Maar zijn wij nou werkelijk zo aanstellerig dat we onze dochter niet zonder autostoel vervoeren in de auto? ze is 20 maanden
ik zou nooit maar dan ook nooit me kindje zonder auto stoeltje vervoeren , want ook op een klein stukje kan een ongeluk gebeuren dus ik geef jullie groot gelijk
meisss je bent een SUPERMAMA ook ik zou dat echt niet doen is je band niet super met je moeder? kan me niet voorstellen dat ze anders zo zou reageren knuffel en je hebt de juiste keus gemaakt hoor!
Dus als ik het goed begrijp heb je je stiefvader weggestuurd en bent toen met de trein gegaan en verdwaald? Als jij je kind niet wilt vervoeren zonder autostoel dan is dat je goed recht. Ik persoonlijk was wel ingestapt als het een klein stukje was en had dan tegen mijn moeder gezegd dat ik de volgende keer wel een autostoel wil hebben. Ik vind het wel rot voor je dat een gezellige middag verandert is in een ruzie. Hopelijk kom je er uit met je moeder.
Goed gedaan Spikkel! Je dochters veiligheid staat voorop. Klein stukje of niet, ongelukken kunnen altijd gebeuren. En wat een belachelijke reactie van je moeder! Daar is de kerstgedachte ook ver te zoeken denk ik.
Je stelt je niet aan! Jij wilt dit voor je dochter dan moeten ze zich houden aan de gemaakte afspraken. Mjah dat is mijn mening!
[Ik persoonlijk was wel ingestapt als het een klein stukje was en had dan tegen mijn moeder gezegd dat ik de volgende keer wel een autostoel wil hebben.] en wat nou als er op dat kleine stukje wel iets was gebeurt ? als je kindje niet in een auto zitje zit is het gewoon niet verzekerd.... en wat is het verschil dan met een klein stukje waar net zo ongelukken kunnen gebeuren en een iets langer stukje en een lang stuk ? ik vind persoonlijk dat je nooit een kindje zonder stoel moet vervoeren in de auto ... hoe klein het stukje ook is
TAnx meiden, mijn band met mijn moeder was gewoon goed dus ik snap het echt niet.. vind het zoo balen... maar goed t zal wel ik heb gekozen voor de veiligheid van onze dochter.. t was een stuk van 10 km dus echt niet zonder autostoel
Zo zou ik het ook gedaan hebben. Maar ik vind de reactie van je moeder toch wel schandalig om je dan zo weg te sturen. Die zou van mij een hele lange tijd niks meer horen. Edit ik lees nu 10km, dan zou ik het ook niet gedaan hebben.
Ja de reactie vond ik ook nergens op slaan, ze vond niet dat zij wat fout had gedaan.. maarja baaldr wel van maar goed het zij zo..
Ik zeg ook nergens dat het goed is als ik dat zou doen. Ik heb gewoon eerlijk antwoord gegeven, ik denk dat ik wel was ingestapt. Misschien denk ik ook wel te makkelijk over "kleine stukjes". En je hebt gelijk dan kan er ook iets gebeuren. En toch ondanks dat was ik waarschijnlijk wel ingestapt. Edit;10 km was mij ook te ver. Ik denk bij aan een klein stukje aan een km of 2.
Kinderachtig van je moeder, laat ze blij zijn dat je zo goed voor haar kleinkind zorgt. En nee, ik zou ook geen 10 kilometer gereden hebben zonder autostoel.
Je bent een TOP moeder!!! Kan me niet voorstellen dat je stiefvader je voor dat stuk mee wil nemen zonder stoeltje! Misschien moet ie eens nadenken? Jammer dat je moeder zo reageert! misschien allebei even bijkomen en er dan eens over praten? Juist op de kleine stukjes gebeuren de meeste ongelukken, dus heel verstandig!!!
Wel jammer dat je band met je moeder niet helemaal goed is. Misschien kun je de volgende keer dat je haar spreekt uitleggen waarom je zo hebt gereageerd. En als ze het dan nog niet snapt is het haar probleem. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en niet je moeder. Succes
Is dat niet hetzelfde,in auto zonder stoeltje,in de trein zit je dochter toch ook niet in een stoeltje. (niet dat ik zeg dat je het wel moest doen) In je sms had je ook je moeder eraan kunnen herrineren dat ze de autostoel mee moet nemen.
maar in een trein heb je toch ook geen gordels om ? ik vind dat er wel degelijk een verschil zit tussen een trein en een auto , vind het een vreemde vergelijking
In de trein zat ze in de buggy dus ook niet los, en daarbij vind ik dat heel wat anders dn een auto.. en Ja ik heb mn moeder dr aan herrinerd dus tja.