Landelijke inrichting woonkamer!

Discussie in 'De lounge' gestart door Froetsel, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo mama's,
    Wij krijgen binnenkort de sleutels van ons nieuwe huisje dat betekend een gehele nieuwe inrichting.
    Liefst landelijk omdat het huis waar we in gaan wonen een houten vloer heeft en omdat ik het zelf ook prachtig vind.

Dus vroeg me af of er dames zijn die hun landelijke woonkamer willen plaatsen om wat ideeen met elkaar uit te wisselen.

2. Silvana85

Silvana85 Lid

16 sep 2014
    97
    1
    8
    NULL
    Coevorden
    Misschien een idee om eens op Funda te zoeken naar oude boerderijtjes? Die hebben vaak een landelijke inrichting. Zo kun je vast wel wat ideetjes opdoen!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Pinterest is ook een grote bron van inspiratie! Wij gaan binnenkort ook verhuizen naar een boerderij waar ze nu natuurstenen plavuizen hebben liggen. Ik had geen idee hoe ik dat moet combineren dus ik ben Pinterest gaan afstruinen en daar staan super veel voorbeelden! Succes! En veel plezier met inrichten :D

4. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Wij hebben heel veel van Rivièra maison en riverdale.... :) is er ook mooi landelijk van geworden! En dan door de loop der jaren aanvullen met spulletjes die je overal en nergens vind..

Deel Deze Pagina