Ik heb bij gsmweb.nl een blackberry besteld.. En ben eigenlijk wel heel benieuwd wanneer die binnen komt. Als ik op de TNT site kijk, bij track en trace, staat er: 1-9-10 Zending gesorteerd in sorteercentrum.. Komt ie dan vandaag nog binnen?? Gisteren een mail van gsmweb gehad dat ze hem hadden verzonden. Oehh kan niet meer wachten op mn blackberry
Vaak komt er dan binnen een paar uur tijd te staan 'chauffeur is onderweg' Grote kans dat hij inderdaad vandaag binnenkomt
Waaa... word er zenuwachtig van!! Blackberry lijkt me zoooo leuk! Ik hou de site in de gaten van TNT, ben benieuwd.
in NL is het 24 uur vanaf dat hij op het post kantoor is afgeleverd,, maar soms kan het wel een langer duren 2 dagen.. licht een beetje aan de tnt zelf
Juist de laatste tijd heb ik relatief vaak gehad dat een pakket opeens een paar dagen vertraagd was. Heel irritant! Maar jij hebt je blackberry gelukkig ontvangen
wees blij want zodra je ping hebt gevonden kun je niet zonder hahahhaahha werkt net zo verslaafd als dit forum hier