boodschappen bestellen Centerparcs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Marre1985, 13 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Kan je via de grote supermarkten boodschappen laten bestellen bij Centerparcs? Of kan dit alleen via hun eigen service (die neem ik aan veel duurder is)?
    We hebben geen auto dus zelf ergens boodschappen doen of het bij een ophaalpunt ophalen is niet handig.

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Volgens mij kan dat alleen via Centerparcs zelf. En is inderdaad erg duur!
    Ik zou gewoon zoveel mogelijk boodschappen meenemen, en eventueel een fiets huren en dan gelijk veel boodschappen halen met de fiets.
    Dan ben je sowieso goedkoper uit dan op het park.

3. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.608
    8.359
    113
    Vrouw
    De ah had een tijdelijke actie om boodschappen op een vakantie adres te laten bezorgen. Dan bezorgen ze bij de slagbomen. Ik weet niet of de actie nog geldt. Ik zou de locatie even bellen als je het serieus wilt gaan doen.

Maar het kan lang lopen zijn op het terrein. Dat lijkt mij niet prettig met gekoelde waren. Ook heb ik nog geen terrein gezien waar een bezorger makkelijk zou kunnen bezorgen.

4. bijnamoeder

bijnamoeder Bekend lid

26 mei 2013
    735
    522
    93
    Jumbo bezorgt gewoon op vakantie parken maar wel vooraan bij de receptie. Al vaker gedaan en werkt prima. Bolderkar of iets dergelijks mee en meteen alle boodschappen in huis! Stukken goedkoper dan de winkel op t park

5. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw

Ah wat mooi, dankjewel!

En ook de anderen bedankt voor de reacties/tips!

Deel Deze Pagina