Boodschappen bezorgen via Albert Heijn - vragen?

Discussion in 'De lounge' started by bunchy, Jun 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

Aug 14, 2013
    4,864
    3,500
    113
    Dat hoeft toch ook niet? Je kunt je bestelling tot een dag van te voren nog aanpassen

2. Hayat84

Hayat84 Actief lid

Aug 1, 2015
    258
    69
    28
    Ik vond het waardeloos omdat ik 2x achter elkaar had meegemaakt dat voorverpakte groenten nog maar 2 dagen houdbaar was. Ik bestel daar veel van zodat ik 6 a 7 dagen vooruit kan maar met deze houdbaarheidsdatum kon het worden weggegooid. Na contact met klantenservice gaven ze mij bij uitzondering 1malig het geld terug en werd ik verwezen naar de voorwaarden. Ze staan dus gewoon in hun recht en met een beetje pech is na 2 dagen je product over datum

Attached Files:

3. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Wat betreft die houdbaarheidsdatum, bij de Jumbo is dat dus echt niet zo, ik heb nog nooit iets gehad wat bijvoorbeeld nog maar 2 dagen goed was. Alles komt hier rechtstreeks van het distributie centrum, vaak zijn de bananen nog groen ;)

Hoe doet de AH dat dan? Neem aan toch ook vanuit het hoofdcentrum of shoppen die rechtstreeks vanuit de plaatselijke winkel ofzo?

4. Aries

Aries Niet meer actief

Ik weet het niet zeker, maar denk inderdaad dat ze dat bij Albert Heijn anders doen dan bij Jumbo, ik deel deze ervaring. Ik kies alleen voor Albert Heijn omdat dat assortiment me beter bevalt, maar denk dat Jumbo het beter geregeld heeft. Ga ook eens naar picnic kijken!

Debaky likes this.
  5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    7,990
    6,741
    113
    zuid-holland zuid
    Ja maar hoe ver vantevoren moet het dan wel? Dan moet ik daar weer aan denken en onthouden... bij de Plus zijn de tijdssloten nooit vol, dus scheelt gewoon weer onthouden ;)
    En de jongen van de plus belt altijd even als dingen op zijn of te kort houdbaar, wat voor vervangend artikel ik dan zou willen. Dat is echt fijn!

Aries likes this.
  6. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Zodra Picnic hier gaat bezorgen ga ik het ook doen via hun. Hoor er heel veel positieve ervaringen over.

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Als ik er zeker van wil zijn dat AH kan bezorgen op het tijdstip van mijn keuze zet ik dat langer van te voren vast. Ik neem dan een vorige bestelling en mik die in zijn geheel in mijn winkelmandje en rond af. Kort van te voren loop ik die dan door en pas hem aan. Werkt prima.

8. Aries

Aries Niet meer actief

Oh hier ook nog niet zie ik, helaas.

9. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,143
    1,682
    113
    Wij bestellen ook bij jumbo. Houdbaarheid is altijd echt wel lang. En wat ik hierboven las over plastic zakken, jumbo recyceld die dus wel, je betaalt er zelfs net als over de kratten statiegeld voor zodat je ze echt inlevert.

Debaky and Aries like this.
  10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    Hier in de buurt kan ik nog steeds niet online bestellen!
    Wellicht kan ik eens de jumbo proberen....die werken ook met kratjes?
    En wat betaal je dan aan statiegeld voor die kratjes? En kun je de statiegeld kratjes ook inleveren bij de winkel?
    Hebben zij ook een minimaal bestel bedrag?
    Laatste vraag....kun je ook koopzegels erbij bestellen?

11. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,024
    1,850
    113
    Provincie Groningen
    En als ik jullie goed begrijp...reserven jullie een bezorgdag/tijd? En dat doen jullie door eerst wat dingen te bestellen en dan later te wijzigen?

12. Elsss

Elsss Fanatiek lid

Jul 26, 2013
    2,023
    3,257
    113
    Ja. Ik zoek een week of twee van te voren een prettig tijdslot uit. Kieper virtueel 6 dozen wijn of zo in mijn mandje en twee dagen van te voren kieper ik minimaal 5 van die dozen er weer uit en bestel de boodschappen die ik echt nodig heb.

13. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,143
    1,682
    113
    Kratjes zijn 4€ statiegeld. Je kunt ze ook inleveren bij winkels met pick up point. Je moet minimaal voor 50€ bestellen.
    Koopzegels kun je er niet bij bestellen.

14. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij bestellen bij de jumbo. Bevalt ons vele malen beter. En veel aanbiedingen waardoor je geen bezorgkosten hebt.

15. famofthree

famofthree Fanatiek lid

Sep 13, 2017
    1,024
    1,031
    113
    Female
    ik haal vaak al een gedeelte van de kratjes leeg tijdens de bezorging. kan ook gewoon alles leeg halen, maar met de kleinere frutsels erin vind ik dat niet handig. emballage word ook gewoon meegenomen en dus in mindering gebracht. bij jumbo is eigenlijk alles 2 dagen voor de gewenste bezorgdag nog beschikbaar qua tijdsslot van bezorgen.

16. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,677
    515
    113
    Meiden, waar zie ik de aanbiedingen voor volg week? Ik wil nu voor eerst voor as maandag bestellen....

17. Relax

Relax Fanatiek lid

Sep 26, 2009
    1,865
    2,057
    113
    Female
    Als je een tijdslot voor maandag reserveert krijg je alleen de bonusaanbiedingen die dan gelden in beeld.

18. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    Als je koopzegels wilt, kun je ze eventueel met je factuur bij de winkel halen/kopen.

19. Melief

Melief Niet meer actief

Ik bestel al jaren bij de Ah, ik zet een tijdslot eerder vast met wc papier/flesvoeding//luiers oid (vergeet dit niet :roflmao:) Ik heb een bezorgd abonnement en betaal een tientje per maand, ze komen hier elke dinsdagochtend en normaal zou dat 7,95 per keer kosten.
    Versheid is hier altijd helemaal prima!
    Heb ook een account bij picnic maar vind het assortiment daar echt te klein.

Share This Page