Voor ons volgende konijntje (gehaald uit de konijnen opvang. Aanrader !!) Turbo diesel chip bumper spoiler hebben we al gehad. Nu hebben we nog een dame over: bougie. En morgen ga ik met haar een man uitzoeken. Hebben jullie een idee voor een naam? In dezelfde categorie. Manlief heeft het over tank en skirt. Maar dat vind ik niet zo
Ik zal vast dom zijn, maar pas na 5 reacties had ik door dat alle namen auto-onderdelen zijn.... Ik zal ook mijn autokennis ophalen: Pook Stuur Break Light Seat Airco Airbag Mirror/spiegel Succes!!
niet gelogen: een ex-manager van mijn man (ze werkten toen in de autohandel) had een zoontje van een jaar of 3 die op eigen initiatief zijn konijn 'seat' had genoemd. Was in Engeland, dus 'Siet' als in autostoel. Wellicht een optie?
Aaaahh mijn konijntje heette Snickers (vrouwtje) en het mannetje heette Henk. Good old times....... Niet de namen in jouw categorie maar daarin ben ik heel inspiratieloos.. Succes! Post je even een foto als ze er is?
Teringzooi, met als afkorting TZ? Dat is mijn auto namelijk altijd. Nee eh, Accu Bobine Fusee (kogel) Tankdop
Bougie en woogie? (Of is dat iets te voor de hand liggend ) Pook(ie) Antenna Benz Parts (of in het Spaans: piezas) Chroom Brake Toyota