Hoi meiden, Ik zit een beetje te dubben wat ik zou doen, we gaan namelijk 1 oktober heerlijk 11 dagen naar Turkije. Ik ben nu al een beetje aan het kijken voor kleertjes voor onze kleine (forse) meid. Ze is nu bijna 4 maanden en weegt nog net geen 8 kilo. Ze gaat nu eigenlijk steeds meer kleertjes maat 68 dragen. Wanneer we op vakantie gaan zijn we 3 maanden verder. Doe ik er verstandig aan om 74 te kopen? Wat zouden jullie doen?
is erg lastig te zeggen, mijn meisje is 10 maanden en zit nu net pas in jurkjes maat 74, broekjes en shirtjes etc. zit ze nog in 68
Hier ging ze eerst qua bovenkleding ook snel, broekjes minder snel. Hier van 5-9 maanden in mt 74 gezeten van boven. Rokjes en leggings kunnen ze vaak langer doordragen.
Hier had vnml. bovenkleding 1 maatje groter nodig dan onder kleding, dat begon ik te merken toen ze van 62 over naar 68 ging, want ze paste de leggings en rokjes en broekjes van 62 nog wel toen. Weet niet of dat met jouw meisje ook zo is, anders zou ik bovenkleding 74 nemen en onder 68 nemen.
Zou maatje 74 nemen, dochter hier zat op die leeftijd ook in 68 en op een gegeven moment gaan ze wat minder hard groeien, ze heeft toen een half jaar in 74 gezeten dat was bij ons vanaf september/oktober (geboren in april)
ik zou zeggen 74 maar geen 74/80 dat zou wel groot zijn.ligt ook aan de merk. je kunt in turkije ook kleding kopen vr je meisje. ze hebben wel goede dinge daar.
Thanks voor jullie reacties! Ga maar voor maat 74, ze heeft flinke beentjes Tsjee wat is ze een lekker "knufflel"beer maar dat even off topic hahaha
Ja lastig is dat. Zit een beetje met het zelfde probleem. Wij gaan in November naar Curacao en dan heeft mijn zoontje wel wat korte broeken nodig en waterschoenen, maar dat vind ik helemaal moeilijk in te schatten. Ik probeer maar zo lang mogelijk te wachten denk ik tot de opruiming ofzo.