Hoi meiden Weet er toevallig iemand een website waar je boodschappen kan laten bezorgen? Ik heb al bij de albert heijn geinformeerd maar daar word alles in statiegeld kratjes geleverd.Die kan je dan bij je volgende bestelling weer inleveren. Stel dat je geen boodschappen meer door de albert heijn wil laten bezorgen dan moet je de statiegeldkratjes tegen betaling laten ophalen. Dit vind ik geen goed systeem. Ik wil binnenkort even groots inslaan, even de voorraadkast goed aanvullen die is bijna leeg. Maar we hebben geen auto, een auto lenen is niet mogenlijk. En om onder andere een hele berg frisdrank op de fiets mee te nemen zie ik ook niet zitten. En elke keer een beetje meenemen zou kunnen maar dan blijven we heen en weer rijden. Ik heb al via google gezocht maar bij winkels die thuisbezorgen doen ze dat weer niet op onze postcode. Wie weet waar je nog meer boodschappen kan laten bezorgen?
Zover ik weet kun je ze bij Albert meteen weer inleveren wanneer je dit bij je bestelling aangeeft! Ik zal eens kijken
Waar kan ik de klapkratten inleveren als ik geen bestelling meer wil plaatsen? Albert levert houdbare artikelen in klapkratten, waarvoor u 4,00 euro statiegeld betaalt. De geleverde klapkratten kunnen bij een volgende bestelling weer retour worden gegeven, samen met uw overige statiegeldartikelen (lege flessen, bierkratten, etc.). Indien u geen gebruik meer wilt maken van de bezorgservice of verwacht voorlopig geen bestelling te plaatsen en de kratten wilt laten ophalen, dan kunt u hiervoor een afspraak maken met de Klantenservice. Voor het ophalen van de kratten betaalt u de normale bezorgkosten, behorende bij het bezorgmoment dat u hiervoor kiest. Ook is het mogelijk nog één laatste bestelling te plaatsen en alle kratten direct in te leveren. Als u hiervoor kiest, verzoeken wij u vriendelijk dit vooraf aan onze klantenservice te melden, zodat wij de bezorger hierover kunnen informeren. Het is niet mogelijk de kratten in de winkel in te leveren wie weet kun je het zo proberen?
Bezorgt je eigen albert heijn niet? Bijna alle supermarkten bezorgen toch tegenwoordig? Dan ga je naar de supermarkt, en bij de kassa geef je aan dat het bezorgt moet worden. Dan pakken hun het voor je in, in je eigen tassen of in bananendozen.
ik leverde ze altijd gelijk al in en dat zeg je even tegen de bezorger en dan moet je ze wel snel leeg hebben Ik kieperde ze gewoon even om en dan was ik ze kwijt. en daarna ging uik het opruimen
ik wil liever niet weer bezorgkosten betalen om kratjes op te halen. En als de bezorger ze direct meeneemt hoe gaat het dan met de statiegeld van de kratjes? die staan dan toch wel op je rekening?
Nee dan veranderen ze gelijk op de bon handmatig want als je 3 inleverd en maar 2 krijgt doen hun dat ook op de bon veranderen. Maar idd hier vaak ook gelijk kratten omkiepen en meegeven!