boodschappen bezorgen

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 20 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Een vriendin van mij doet dit altijd en het bevalt haar super!
    Ook qua data's gaat het goed.

2. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Jeetje.. Volgens mij vroeg ts om ervaringen met ah thuisbezorgd.. Niet of ze wel of niet met kinderen boodschappen moet doen.

Ik heb 2 kleintjes, niet altijd een auto en bestel 1 keer in de 2 weken bij AH. Steeds als iets bijna op is even opschrijven.. Dan lekker op je dooie gemakje achter de computer, eerst alle bonus aanbiedingen langs en bestellen maar.

Ze nemen alle statiegeld flessen meteen mee. Ik doe deze meteen in hun klapkratten zodat je daar niet extra voor betaald.

Ik vergeet af en toe weleens wat maar dat kan ik makkelijk nog halen. De grote boodschappen via AH heerlijk!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik zal me even verantwoorden ;)

Ik heb 2 dagen in de week een auto, in deze 2 dagen moet ik dus al mijn afspraken doen, psych, CB, eventueel tandarts, ziekenhuisafspraken voor mijn dochter, huisarts e.d. Er is altijd wel iets van een afspraak. Ook vind ik het leuk, om in de die 2 dagen dat ik de auto heb, lekker langs mijn moeder te gaan (die geopereerd is begin augustus en (nog) niet op de fiets naar mij kan komen) kan zij lekker kroelen met de kleine. Ook ga ik vaak in deze 2 dagen hier naar de kruidvat, voor luiers, voeding, doekjes enz. Ik wil dus eigenlijk niet in de tijd dat ik wat meer mobiel ben en lekker met de kleine weg kan, ''verspillen'' aan t doen van de grote boodschappen, Ik raak daar gestrest van (angst/paniekstoornis) en ik vind het niet fijn. Klein boodschapje is geen probleem. mijn man werkt veel,
    Ma: 06.30 de deur uit en om 19.00 is hij thuis
    Di: 06.00 de deur uit en om 17.45 thuis (ik heb de auto)
    Wo: 0.600 de deur uit en om 17.45 thuis (ik heb de auto)
    Do: 06.30 de deur uit en om 19.00 thuis
    vr: 06.30 de deur uit en om 22.00 thuis
    Za: 05.30 de deur uit en om 18.00 thuis.

Dit is de laatste tijd zijn rooster, vandaar dat ik t kan begrijpen dat hij geen zin zou hebben om op zondag boodschappen te gaan doen. Vandaar mijn (waarschijnlijk tijdelijke) oplossing voor online boodschappen bestellen..

Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is om met een baby boodschappen te gaan doen ;). Voor MIJ is dit nu gewoon even niet haalbaar.

dus...............................

Maar fijn om ervaringen te lezen, ik zal t er met mijn man even over hebben als hij thuis is vanavond wat hij ervan vind.

4. suzanneVVdO

suzanneVVdO Bekend lid

28 jul 2012
    911
    0
    0
    Winkelen via Albert is echt fantastisch! Service en kwaliteit is vergelijkbaar met de winkels.

Enige nadeel is dat je bepaalde dingen slechts in voorverpakte hoeveelheden kunt krijgen (logisch ook). Zo kan ik makkelijk thuiskomen met 2 jazz appels, 2 pink lady's, 2 granny's, 2 sinaasappels en 3 kiwi's om maar wat te roepen. Datzelfde geldt voor groentes etc. Die gaan zij natuurlijk niet voor mij uit lopen zoeken.

Ik zou het gewoon een keer uitproberen. Bevalt het je niet, doe je het gewoon geen tweede keer meer :).

Succes!

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hier zijn we zeer tevreden over de Albert en de enkele keer dat er iets mis is, wordt het netjes opgelost.

Over dat je ook kunt winkelen met een baby, ja en? Ik permiteer me wel meer dingen die niet strikt noodzakelijk zijn en waar ik ook blij mee ben. Het is inderdaad voor ieder gezond persoon een luxe, boodschappen thuis laten bezorgen, prima toch?

6. sjak

sjak Niet meer actief

Dat je je serieus gaat verantwoorden?! Je lijkt wel gek... Ik geef je groot gelijk om het te laten bezorgen, ook al doe je geen fluit en ben je de prinses op de erwt:D
    Ik vind de bezorgdienst super! Soms, heel soms hebben ze wel eens iets niet en dan moet je nog naar de AH, en soms gaat er weleens iets fout dat je even na moet bellen. Maar ik ben heel blij met Albert.nl!!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mannen! hij vond het een goed idee.. maar dit hebben ze niet bij de ah.. en t brood van de ah wil ik niet.. oh en de kaas ook niet.. tja.. dan moet die maar mee op zijn enige dagje vrij boodschappen doen...

8. Zo gaat het hier ook altijd... Je probeert het makkeljker voor ze te maken en krijgt vervolgens stank voor dank :p

9. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Ik vul alleen de voorraad bij,nooit verse dingen besteld.

Deel Deze Pagina