Boodschappen bezorgen

Discussion in 'De lounge' started by Luppy, Oct 6, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Nou gisteravond wilde ik weer mijn weekbestelling bij AH doen, maar er waren weer zeker 10 producten niet leverbaar (dat zie je pas als je de bestelling bevestigt). Vervolgens liep de app vast en kon ik niks meer.

Toen was ik er klaar mee en heb de hele bestelling bij Jumbo gedaan. Daar zag ik wel gelijk wat er niet beschikbaar was, geen verrassingen achteraf. Nu nog ff afwachten of de bezorging goed loopt natuurlijk.

2. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

Feb 20, 2018
    1,514
    853
    113
    Female
    Ik bestel nu sinds 1.5 jaar wekelijks bij de AH en dat gaat altijd goed. Ik zorg wel dat ik mijn brood gelijk in mijn mandje doe voor de volgende bestelling, een dag van te voren gaat dat vaak niet meer. Ik heb nog nooit gehad dat er iets niet geleverd is (weleens teveel maar mocht ik houden)
    Ik ben erg tevreden over het bezorgen.

3. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Ik laat altijd door Jumbo bezorgen en heb meestal max 1 product dat niet geleverd kan worden, maar dat is niet wekelijks. Ik kan in de app op de minuut zien hoe laat ze komen (wat niet altijd klopt, dan verspringt hij constant, dan weet ik direct dat het een onbekende bezorger is die ons huis niet kan vinden :roflmao:)
    Ik ben heel tevreden. Ik ben echt een stuk minder geld kwijt dan wanneer ik naar de winkel ga (impulsaankopen, maar ook omdat de Jumbo heel onhandig zit bij ons, slechte parkeergelegenheid, dus dan ga ik toch even snel naar de Coop dichtbij, die natuurlijk een stuk duurder is)

4. Prjbt

Prjbt Fanatiek lid

Jun 28, 2022
    1,111
    1,170
    113
    Female
    Ik schreef dat de ah 2x per week komt en eigenlijk nooit problemen.

Nou maandag hebben we gewoon helemaal de koelproducten niet gehad.

Overigens prima opgelost. Alles vergoed + €10 extra.

Nu maar even bij de plaatselijke super de spullen gekocht.

Ik dacht dat de AH altijd wel duurder was maar ik schrok ook van de prijzen daar. Bij veel dingen waren de producten die ik van de AH kies gewoon goedkoper dan bij de lokale BONI.

Dus ik blijf vooral lekker bestellen

5. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,528
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn moeder bestelde altijd bij Poiesz maar de laatste tijd ook vaak artikelen die niet leverbaar waren. Nu besteld ze bij Jumbo en dat gaat wel goed. Ik weet dat hun dc in Beilen staat.

Share This Page