Ik ook! Maar hee, vergeleken met de Billa bij jullie, is vrijwel elke Nederlandse supermarkt een verademing
Ik vind de plus geen fijne winkel dus kom er nooit. Ik werk bij de AH dus doe daar ook vaak mijn boodschappen. En anders kom ik bij jumbo.
ohh en de zelf scan van plus is echt waardeloos... je scant zlf en moet dan gewoon bij een kassa betalen, en dan sta je dus nog gewoon in de rij.... dat is bij appie echt veel fijner met die betaalautomaten. bij onze plus en je vaak sneller door niet zelf te scannen....
Toen ik er laatst met mam was , was de garage nog gratis. Het nadeel vind ik ervan hoe de deuren opengaan. Geen schuifdeuren maar je moet worstelen ze open te krijgen. En als je in de garage komt direct uitkijken dat je niet overreden word ( de ingang van de auto's is daar direct) Ik woon in L.immel
AH! Wou dat die hier zat.. Plus vind ik echt niks, vaak veel dingen op, slechte groente of weinig keuze, onoverzichtelijk.. Nou kan wel even door mopperen, kom er net vandaan en ik word er niet vrolijk van! En ze zijn ook vrij prijzig..
plus is duuuur!!!!! ik doe zelf me boodschappen bij dirk jumbo of ah!! plus zit hier aan de overkant maar een klein boodschappen tasje vol zit ik al vaak aan de 30 euro. beleg vind ik smerig weinig keus. vroeger bij de plus gewerkt op de slagersafdeling nou geloof me daar wil je geen vleesware vandaan hebben.
Wij hebben (bijna) alle supermarkten hier in de buurt. Ik haal bijna nooit bij plus boodschappen alleen als ik een klein dingetje nodig heb of iets vergeten ben. Of een enkele keer in de ochtend als ik geen brood heb ofzo. Ik vind de plus super duur en weinig assortiment. Voor de rest ging ik altijd naar de ah maar tegenwoordig de jumbo
Hier bijna dezelfde ervaring. Plus is duurder, minder assortiment (ik ga niet naar een AHXL, maar naar een 'gewone', die wel redelijk groot is). Aanbiedingen zijn ook niet je van het. Laatst een test gelezen van de consumentenbond over sla(melanges) en er zaten bij die van de Plus veel ongewenste bacteriën (wel onder de toegestane norm, maar dan nog). Verder vind ik het personeel veel vriendelijker en behulpzamer bij de AH. Enige wat beter is bij 'onze' plus, is een echt verse bakker en slager. Beter (maar ook duurder) dan het voorverpakte vlees bij de Appie. Maar dat is dan ook alles.
Bij ons heeft de Plus veel minder keuze in vlees, fruit en bijv frituurdingen. Dat vind ik soms vervelend. Maar grote boodschap is ah(of jumbo) en kleinere boodschap Plus.
De plus is hier duurder, heb het een tijdje vergeleken omdat de plus beter bereikbaar was. Het vlees was ook veel sneller rot, ben daarom al weer snel overgestapt.