Boodschappen budget, mijn goede voornemen voor 2021

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Ben ook wel benieuwd hoe ze er thuis op reageren?

2. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.933
    19.105
    113
    Vrouw
    Top e.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Was dat aan mij gericht? Zo ja eigenlijk super goed. Ik koop qua drinken dus geen blikjes meer. Heb in de koelkast in de schuur nog wel wat blikjes fanta, 7up en casis en wat pakken sap voor als er visite zou komen (wat nu met corona ook niet gebeurt eigenlijk) maar ze missen er weinig aan. Man drinkt nu veel minder cola. Ipv bijna 12 mini blikjes zijn het nu 3 a 4 liter flessen per week. Zoon dronk al bijna altijd water en soms een pakje capri sun maar als hij wat anders als water wil vult hij nu een waterflesje met aanmaak limonade. Dochter heeft nog geen 1x om een pakje gevraagd die drinkt water, limo of taksi in haar dopper. En ik mis mijn capri sun ook niet eigenlijk. Drink nu meer water en thee de hele dag door. Qua broodbeleg keuze heeft nog niemand gemopperd en qua keuze in snoep koek chips ook nog niemand dus het gaat een stuk soepeler dan ik verwacht had.

Aries, sprits, Liekje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.885
    2.893
    113
    Noord-Holland
    Wat goed! Eigenlijk naadloze overgang dus :)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

Ja absoluut, als ik had gedacht dat het zo soepel ging had ik dit al maanden eerder gedaan. Nu bedenk ik me wel dat we nu nog amper mensen over de vloer hebben en pre corona was dat wel heel anders wat ook scheelt in boodschappen. Dat was elk weekend wel toastjes, kaasjes, nootjes, hapjes enz. En door de week regelmatig gebakjes voor bij de koffie enzo. Nu ook wel voor ons zelf maar in hoeveelheid is dat niet te vergelijken. En toen had ik minimaal 2x per week wel een mee eter of mee eters en nu ook haast nooit meer.

Anniek88, Huismuisie en Poolvos vinden dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Oke deze week ga ik er nog iets verder overheen. Door het borrelplank topic zoveel lekkere inspiratie gekregen dat ik morgen nog een ritje naar de AH maak voor wat lekkere zoetigheid :roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  7. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.665
    2.110
    113
    Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd uit hoeveel personen je huishouden bestaat.
    Mijn boodschappen budget is tussen 250 en 300 per maand.
    Met 2 volwassenen en 2 peuters.

Deel Deze Pagina