Hoi Meiden, Wij hebben binnenkort een verjaardag van een tante (58jr), en hebben geen idee voor een cadeau, zelf weet ze ook niks natuurlijk (vast herkenbaar). Nu hebben we bedacht, we maken een leuke mand met allerlei boodschappen. Maar wat stop je er zoal in? Iemand nog ideetjes voor ons ? Denk vraag het hier maar eens gewoon. Verder dan een pak koekjes, een pak koffie, een doosje thee komen we eigenlijk niet . Groetjes Hanneke.
De Ruyter had vroeger van die specials van broodbeleg zoals vlokken in een chocolade/advocaat smaak en dergelijke. Ik weet niet of ze dat nog steeds hebben, maar misschien is dat een idee.
Je kunt bijv een : - Ontbijtmand maken me beschuit, knackebrod, cupjes jam en kleine hagelslag en roomboter.. Doos aardbeien, een meloen.. Fles sap. - Pasta pakket.. verschillende soorten pasta, pesto, saus..bikje zalm/tonijn.. - koffie/thee pakket met koffie of thee, suiker, melk, likeurtje, koekjes, bonbons/chocolade..
lekker pak sap, doosje chocola, pot jam, blik soep, pak rijst, doso hagelslag, vruchtenhagel etc, pak toastjes, blikje pate, blikje fruit, kleine verpakking peperkoek...
leuk bij het koffiepakket een een mooie kop en schotel, of leuke mokjes? verder vind ik de ideeen al heel erg leuk!
je kunt toch en"thema boodschappen cadeaumand maken? dan is het mischien een stuk makkelijker om je mandje te vullen want dan weet je wat je zoal moet kopen.
Wow al heel wat leuke ideetjes zie ik er zo tussen staan. Ons idee was eigenlijk gewoon een van alles wat pakket te maken, maar zo een thema pakket is ook wel heel leuk denk ik. Iets van een kopje/schoteltje/bordje erbij is ook een leuk idee ! Toch een goed idee het hier gewoon te vragen ! Meer tips zijn altijd welkom ! We gaan er lekker mee aan de slag nog. Maar waren/zijn zelf gewoon zo inspiratieloos op het moment! (ga nu weg, kom vanavond of morgen hier weer kijken ) Liefs, Hanneke!
misschien iets "oud hollands"? je haalt bij de xenos iets van kopjes, schoteltjes ed in de delfts blauwe kleurtjes en doet er "oud hollandse" etenswaren bij.....naast koffie en thee een paar boterbabbelaars, stroopwafels, anijsblokjes, van die stokjes waar bruine suiker aan zit om in de thee te roeren etc...
-Leuke theedoekset -handdoek, washand + douche gel en evt. lekker maskertje -kookboekje (kunt hele leuke krijgen bij de boekenvoordeel of ikea, zijn niet duur en hebben vaak een leuk thema)
of een thee mand (of koffie/thee mand) met koffie (misschien met wat smaakjes?) en of thee (ook verschillende smaakjes) , petit fours, van die kandijstokjes, chocolade, kopjes. schoteltjes, zo'n mooi schoteltje waar je het theezakje op kan leggen,